Leuk dat je er weer bent! En wat een lieverd zegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:10 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik zie dat er nu ook een sc voor de nagels isIk ben ondertussen dus bevallen(28 juni),het is allemaal niet zo makkelijk gegaan,ben uiteindelijk bevallen met een keizersnede maar we hebben een heerlijke gezonde zoon! Gisteravond sinds 2,5 week m'n nagels weer gelakt(echt een een record)! ik FOK nog niet zo veel,ben nog herstellende en druk met veel kraambezoek en in het nieuwe ritme komen.Omdat ik hier anders wel altijd rond hang show ik hier onze lekker vent
![]()
[ afbeelding ]
Tot snel allemaal weer!
Wat een cutypie!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:10 schreef Guess. het volgende:
Hoi Hoi,ik zie dat er nu ook een sc voor de nagels isIk ben ondertussen dus bevallen(28 juni),het is allemaal niet zo makkelijk gegaan,ben uiteindelijk bevallen met een keizersnede maar we hebben een heerlijke gezonde zoon! Gisteravond sinds 2,5 week m'n nagels weer gelakt(echt een een record)! ik FOK nog niet zo veel,ben nog herstellende en druk met veel kraambezoek en in het nieuwe ritme komen.Omdat ik hier anders wel altijd rond hang show ik hier onze lekker vent
![]()
[ afbeelding ]
Tot snel allemaal weer!
Dat is echt rot ja, het scheelt zoveel als iets een naam heeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja dat weten ze dus niet, ik heb de hele dag door in mijn hele lichaam gierende pijn lopen, waar ik wel hele hoge pijngrens van heb gekregen dus ik vind het nu normaal maar mijn spieren staan de hele dag gespannen en mijn lichaam is er snel moe van.
Mijn bloedcellen en bloedlichaampjes zijn veel te weinig en worden steeds minder
Mijn bloed heeft een stof erin zitten waar ze geen idee van hebben wat het is
Ik heb ook reuma stoffen in mijn bloed maar weer geen reuma ofzo
en nog wat gezeikik wordt er gewoon moedeloos van!
Het is fijn dat je dan weer doorverwezen wordt, dan gaan een zooi dokters weer heel actief met je aan de slag, en het eindigd altijd met het gaat niet goed maar we weten het niet, en dan weer een doorverwijzing ofzo ... ugh
Nee joh, die smelt niet hoor :pquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Smelt?? Wat gebeurt er met je lak dan??
Nagels lagen.. wasdeh?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:31 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb de psychische behoefte mijn nagels te lagen. Psychisch ja, want ze zien er nog mooi uit en het kan best tot morgen wachten...
Blegh.... ik ga eens in de slaapkamer kijken hoe warm het daar is..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh, die smelt niet hoor :p
Zit nog netjes
30,5 hier
Hahah dat dacht ik ook wel heurquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
LaKKen! Excusez moi, het is warm.
Daar gokte ik al opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:33 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
LaKKen! Excusez moi, het is warm.
Lekker warmquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:34 schreef Lindytje het volgende:
Boven: 30,5... Hurray!
Oh, haha, hetzelfde als bij jou zie ik
quote:
Da's ook zoiets ja... wel stug de hele avond de laptop op schoot houden....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:35 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
![]()
Ben te lui om op te staan en de ventilator aan te doen dus lig ik maar te zweten met een bloedhete laptop.
Inderdaad... bleghhhhhh. Ben blij datquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
(lees: vies, bah, plak, warm, ieuwl)
Idem, ding staat al de hele dag te loeien... maar zet hem maar eens uit, dan voel je dat ie toch wel iets doet!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:37 schreef Joysa het volgende:
Hier wel ventilator, maar daar merk ik niet zo veel van eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |