xd Myn msen staat h33l de d@g aan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hele dagen op msn zittenzoals TS
2002 belde.
Mensen die niemand hebben om toe te voegen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:07 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hele dagen op msn zittenzoals TS
2002 belde.
Zegt de 4 en kenker.nl meneer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
Jij hebt blijkbaar debiel volk op de MSN, maar dat past ook wel een beetje bij je.
Dat is ook de juiste ende correcte spellen van iksdee. Bij xd is de mond van de emoticon niet duidelijk zichtbaar en hierdoor is het voor de gebruiker van Windows Messenger niet duidelijk wat er bedoeld wordt met de desbetreffende emoticon. Bij deze:quote:
Ik kom nooit op die wereldwijde webstekken, daarbij heb ik ook nooit last van mensen die "xD" typen op de MSN. Soort zoekt soort, man.quote:
Voorspelbaar XDquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef Tabloid het volgende:
Goed topic xD
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind dat ook zo'n kutsmiley jaEn dan mensen die echt óveral met xDDDD op reageren
_!
Nee, dan ""
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind dat ook zo'n kutsmiley jaEn dan mensen die echt óveral met xDDDD op reageren
_!
Nee, dan ""
Ik zou nog wat voor je maken:quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kom nooit op die wereldwijde webstekken, daarbij heb ik ook nooit last van mensen die "xD" typen op de MSN. Soort zoekt soort, man.
Bijzonder slecht.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zou nog wat voor je maken:
[ afbeelding ]
Een hilaariesgsche miem voor jou.
Joh. Wat zei ik nou vorige keer?quote:
xd luz.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:18 schreef xyzyx het volgende:
Vriend van mij zegt t niet alleen maar in het echt ook.. komt hij aan HAHA ROFL IKS DEE (XD)
lol jij kent hem ook?quote:
quote:
Nee, stop er maar mee jongens. Weet wanneer je moet timen.quote:
ja, wie ben jij?quote:
xdquote:
xdquote:
xdquote:
xdquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, wie ben jij?
edit: never mind, roy![]()
xdxdxdxdxdxdquote:
xDquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
xd
[..]
xd
[..]
xd
[..]
xd
[..]
xdxdxdxdxdxd
xdquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:26 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Meest terechte klacht van deze week
Op Geenstijl zie je het ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:27 schreef Trollface. het volgende:
Niet op MSN, maar in het algemeen een terechte klacht.
Of dit: Waarom typen die mannen zonder lul altijd meerdere letters?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:31 schreef Nikmans het volgende:
Vaak dezelfde mense die lukraak de letter 'n' weglate en meerdere komma's achter elkaar type,,,
Had gewoon een fatsoenlijke zin gemaakt, dat je liet merken dat "quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochOf had ik er nog een "
" achter moeten plaatsen voor je?
Je liet me lachen, godver.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:46 schreef mikieu het volgende:
Haha TS kijkt Disney XD en denkt dat dat msn is.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:47 schreef porsche1 het volgende:
(Iemand op MSN) zegt:
*weet je waar ik zin in had net xd
AHAHAHAHAHAHAHA AJAHAAHAHAHA FUCKIGN GRAPPIG NEE DAT WEET IKS N IET XD XD X D XD X D
xdquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:00 schreef jonkeau het volgende:
TS probeert d.m.v. het posten van MSN-gesprekken iedereen wijs te maken dat hij niet in een sociaal isolement verkeert
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |