Dit is de beste referee die er is op dit momentquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:40 schreef Benny6 het volgende:
is dit die pik die snel gele kaarten uitdeelt ?
Lees je eens in. Howard Webb is dé scheids op het moment en fluit in de premierleague waar het algemeen bekend is dat scheidsrechters veel laten doorspelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:40 schreef Benny6 het volgende:
is dit die pik die snel gele kaarten uitdeelt ?
quote:
Oh maar de Duitsers hebben zich opgeblazen: de wedstrijden tegen ENG en ARG zijn leuk en aardig maar bij 2 goals meer moet je je gaan inhouden. Elke goal meer is verspeelde moeite en krijg je later 3x zo hard terug.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Spanje wordt kapot gecounterd. Unglaublich dat Duitsland daar niet meer gebruik van heeft kunnen maken.
Maarja, die zijn nu zwaar oppertunistisch en aanvallend voetbal gewend, dus dan verleer je dat
Inderdaad, echt een doelpuntenmachine, dat Spanje..quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens geef nou maar gewoon toe, Spanje speelt op dit moment gewoon veel en veel beter dan Nederland, het komt aan op de kansjes die je krijg .. Duitsland maakte het niet af, als Nederland dat doet dan hebben ze misschien nog een kans dat ze WK worden.
Van Persie is niet in vorm, Robben heeft niet veel laten zien .. dit zijn toch echt wel de spelers die tegen Spanje iets moeten kunnen doen.
Natuurlijk hoop ik dat Nederland wereldkampioen wordt, maar denk dat ze helemaal weg worden getikt, en dan moeten we maar hopen dat Robben en v.Persie via een individuele aktie een goal maken.
75% Spanje - 25% Nederland
Ze verliezen van FUCKING ZWITSERLAND.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Jongens geef nou maar gewoon toe, Spanje speelt op dit moment gewoon veel en veel beter dan Nederland, het komt aan op de kansjes die je krijg .. Duitsland maakte het niet af, als Nederland dat doet dan hebben ze misschien nog een kans dat ze WK worden.
Van Persie is niet in vorm, Robben heeft niet veel laten zien .. dit zijn toch echt wel de spelers die tegen Spanje iets moeten kunnen doen.
Natuurlijk hoop ik dat Nederland wereldkampioen wordt, maar denk dat ze helemaal weg worden getikt, en dan moeten we maar hopen dat Robben en v.Persie via een individuele aktie een goal maken.
75% Spanje - 25% Nederland
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef Zorro het volgende:
Webb is de man die die Chileen eruit stuurde voor een onschuldige valpartij van Torres toen Spanje het moeilijk had.
Ik hou mijn hart vast...
Dan liegt Teletekstquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nee.
Dat was Spanje - Chili. Webb floot Brazilie -Chili. Die kerel die daar rood voor gaf had een snor.
Hoop dat je gelijk hebt ..quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze verliezen van FUCKING ZWITSERLAND.
Ze hadden tegen Paraguay de groooooooooootste moeite. En hadden daar er ook uit moeten liggen.
Duitsland was gewoon aan het einde van hun krachten.
De laatste 2x hebben we van SPA gewonnen!
Nee, indien NED normaal speelt moeten ze dit gewoon kunnen winnen.
Maar het wordt wel SPA-NnEnD
Ben jij niet die zielige gastje van Soccergamezquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat je gelijk hebt ..![]()
Als van Bommel zo goed blijft spelen, en Xavi gewoon niet laat voetballen, en De Jong lekker hard speelt tegen Iniesta (maar geen kaarten pakt) dan is de kans al een stuk groter dat we WK worden.
Maarja heb er zin in ..
quote:Hij is politieagent geweest, hij kan de situatie wel onder controle houden blablablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |