ja is dat erg?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:48 schreef nattermann het volgende:
Je eerste topic en meteen een klacht over tetten
Jij woont in Miamiquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:49 schreef 7ender het volgende:
[..]
ja is dat erg?![]()
ik was vandaag in de binnenstad en het viel me op dat er van die blonde sloeries met nep tette waren (A)
nee utrecht , maar ik dacht dus mijn slag te slaan door een topic te openen over het feit dat er zo veel ineens waren vandaag.quote:
HET VIEL GELIJK OP DIE NEPTETTENquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef 7ender het volgende:
[..]
nee utrecht , maar ik dacht dus mijn slag te slaan door een topic te openen over het feit dat er zo veel ineens waren vandaag.
tering lijer! beetje pica's uit een ander topic jatten!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:52 schreef Brerius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lul niet slap, bietje titfucken! weettoch!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Alleen gaan de meeste kerels dan weer zeuren over de zwaartekracht. Het is nooit goed
Ja, ik weetquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:00 schreef 7ender het volgende:
[..]
lul niet slap, bietje titfucken! weettoch!
René!!!quote:
Ik zeg dit als meisje met een vriendquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:03 schreef 7ender het volgende:
[..]
zeg jij dat als meisje zijnde? zoja verklaar je nader!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |