http://vimeo.com/9623742quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie MC Martin is trouwens
Fout trouwens. Er zijn 2 antwoorden, 1 is de algemeen bekende waarvan mensen denken dat hij het is en de ander is de echte uitvinder.quote:
Ja, ik dacht dus dat die aan Marconi werd toegeschrevenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Fout trouwens. Er zijn 2 antwoorden, 1 is de algemeen bekende waarvan mensen denken dat hij het is en de ander is de echte uitvinder.
Ik zal bell goedkeuren, maar de oorspronkelijke uitvinder was Antonio Meucci. Hij was de eerste die het patent had ingeleverd maar had toen het geld niet om het patent te betalen. Hierna stuurde hij zijn plan naar Western Union, die het toen ''kwijt was geraakt''. Het patent bureau had later het idee verkocht aan Bell, die wel het patent kon betalen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef Ireyon het volgende:
Alexander Bell is bij mij bekend als uitvinder van de telefoon, maar aangezien "oorspronkelijke" zo benadrukt wordt, zal het wel een strikvraagje zijn?
Echt geen idee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:25 schreef Ireyon het volgende:
Dat was mooi lullig voor 'm dan
[ afbeelding ]
Wie?
Dat is nog lang niet zeker en daarnaast is hij niet de enige kandidiaat: http://en.wikipedia.org/wiki/Invention_of_the_telephonequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zal bell goedkeuren, maar de oorspronkelijke uitvinder was Antonio Meucci.
Ja, dat is Christopher Nolanquote:
Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken toch worden gecombineerd tot één begripquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
Dat is wanneer 2 woorden elkaar tegenspreken maar toch met elkaar gebruikt kunnen worden, ik vind het een beetje een kruising van een paradox en een pleonasme. Ehm, het beste voorbeeld dat ik kan bedenken is: Dat is aardig onbeschofd van je.
Zoetemelkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:41 schreef CaLeX het volgende:
welke 3 nederlanders hebben de meeste etappe overwinningen in de Tour behaald?
Stand deel 1993quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |