quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar wat is nou een plakkie stoete?
Of een plastic puutie?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jadan zeg ik iets anders wat niet goed is...
dat het niet zo is!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Had ik de laatste post? Nee toch he?
Zeg dat het niet zo is.....
Quilty!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:32 schreef trui het volgende:
er zijn ook mensen die 'het matras' zeggen.maar dat schijnt officieel toch zelfs ook te mogen.
Quitly klinkt ook raar! of leg je die over de matras heen, zodat je 'het' niet ziet.quote:
Kukeluusjes zegt me ook niks, maar als ze vliegen zullen het wel vogels zijn ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:33 schreef trui het volgende:
haha kukeluusjes? wat zijn dat?
een spannend inderdaad karin! gaan jullie binnen je eigen woonplaats zoeken? of daarbuiten.
jij bent ook wel in een melige bui of niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef trui het volgende:
[..]
en dat zijn vast wat men hier lieveheersbeestjes noemt!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef trui het volgende:
[..]
en dat zijn vast wat men hier lieveheersbeestjes noemt!
Is dat Vlaardings dan? Nooit geweten. Het is wel het flatgebouw. Volgens mij zeg ik ook regelmatig het flat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het gaat om het 'dicht doen' volgens mij.
Veters doe je los en vast, niet los en dicht. Ik zou ook moeten lachen.
F. heeft maar 1 raar Vlaardings ding en dat is dat hij 'het flat' zegt.
En elke keer weer springt bij mij het glazuur van mijn tanden.
Ja ik ken ze, maar omdat ik ook uit Drenthe kom ga ik het even niet verklappen...is nie leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neefjes dan kennen jullie dat? Behalve familielid dus.
muggen, geloof ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neefjes dan kennen jullie dat? Behalve familielid dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |