Ik weet nog wel als daar vroeger op de kleuter school op getrakteerd werd dat het ruzie was wie de groene mocht, daarna ook nooit meer gehad(geloof ik)quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Owh, die dingen! Die heb ik ook al jaren niet op
Die groene zijn jammie idd
Ook mooi toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Donkerblond met een rooiige gloed? ofzoiets![]()
Is toch juist goed dat ik jou geen slettebak vind?quote:Nou dankje
Ja, maar jouwe is wel heel grootquote:
niet ter verwarren met...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
laatst zei je nog wat andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook mooi toch?
[..]
Is toch juist goed dat ik jou geen slettebak vind?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet ter verwarren met...Nou als ik mocht kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke is deze? Die ik nu heb?quote:
Neem een groene Breezer met een groene dubbellikker dit weekendquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Owh, die dingen! Die heb ik ook al jaren niet op
Die groene zijn jammie idd
Ja, deze, die je nu hebtquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke is deze? Die ik nu heb?
Dan moet kierewiet nog maar even wachten
eehh.... ja nouquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jouwe is wel heel groot
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem een groene Breezer met een groene dubbellikker dit weekend
wel hoorquote:
Maar alcohol bevriest toch niet? Of is dat pas vanaf een bepaald percentage?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef MPG het volgende:
Wat dacht je van zelf groene dubbellikkers maken van groene breezer?
ja geile praatquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
wel hoorslettebak zei ik, en meer van dat soort termen
The memoriesquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet nog wel als daar vroeger op de kleuter school op getrakteerd werd dat het ruzie was wie de groene mocht, daarna ook nooit meer gehad(geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |