ohja kruisingen (net gehad met rijles)quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Toen ik vanmiddag terugfietste naar huis, heb ik nog een groep symbooldyslectische wielrenners boos gemaakt, trouwens. Op hun weg stonden haaientanden en in reed op het voorrangsfietspad. Zij begrepen echter niet dat de verkeersregels ook voor hen gelden, en reden in volle vaart door... dus stopte ik noodgedwongen. Maar wel op zo'n manier, dat ik enorm hinderlijk en irritant in de weg stond en degenen die nog niet voorbij waren, vol in de remmen mochten.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Toen ik vanmiddag terugfietste naar huis, heb ik nog een groep symbooldyslectische wielrenners boos gemaakt, trouwens. Op hun weg stonden haaientanden en in reed op het voorrangsfietspad. Zij begrepen echter niet dat de verkeersregels ook voor hen gelden, en reden in volle vaart door... dus stopte ik noodgedwongen. Maar wel op zo'n manier, dat ik enorm hinderlijk en irritant in de weg stond en degenen die nog niet voorbij waren, vol in de remmen mochten.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wielrenners.
Afschieten dat tuig.
Of platrijden. Levert extra punten op, volgens de oom van Muck.
Wehehhe heel goed Martquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
haha, zo ben ik in de auto ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer rem ik dus niet meer! Ik vind ze sowieso asociaal rijwieltuig. Ze denken dat ze god op het fietspad zijn en alles en iedereen moet voor hen wijken... op het fietspad staan wat hekken waar je tussendoor moet rijden. Ik ga dan naar links, en dan willen ze er snel langs, wat niet gaat en dan gaan ze schreeuwen. Op zo'n moment kan ik heeeeeeeeeeeeeeel langzaam door die hekken heengaan![]()
.
Jij krijgt NU de foto in je PMquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehhe heel goed MartIk heb het een paar jaar geleden ook precies zo gedaan
Jeejquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij krijgt NU de foto in je PM
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haha, zo ben ik in de auto ook
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:09 schreef MPG het volgende:
Het is dat ze zo'n vlekken geven op mijn bumper...
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weten?
Ik heb wel een chromen bumpert he.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:21 schreef Fha het volgende:
Ik word scheel van het lichte gedoe. Of hoe moet ik dat uitleggen. Niet prettig in ieder geval
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
Text-only is nu al niet meer te kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |