Kwa verhaal kwam dat wel aardig over een, dat klopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de Halfbloed prins een dieptepunt was qua film hoor, dat ging gewoon nergens over. De eerdere verfilmingen was niet veel mis mee hoor.
1 en 2 vond ik te zoet verfilmd, te Amerikaans. 3 was was experimenteel en 4 vond ik leuk en 5 vond ik echt heel goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kwa verhaal kwam dat wel aardig over een, dat klopt.
Maar zo vind ik 3 bv teveel leunen op de mooie shots zeg maar en vind ik het verhaal wat naar de achtergrond gedrukt.
Iets wat bij 1 en 2 niet zo was vond ik.
4 vind ik een van de betere, 5 ook.
Juist omdat het verhaal meer de aandacht krijgt ipv het mooie shot.
1 en 2 zijn net als Star Wars 1 een intro, meer niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
1 en 2 vond ik te zoet verfilmd, te Amerikaans. 3 was was experimenteel en 4 vond ik leuk en 5 vond ik echt heel goed.Raar dat het mis moest gaan bij 6, aangezien 5 dikker was.
Ik vind de Halfbloed prins juist een van de betere, vooral qua sfeer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de Halfbloed prins een dieptepunt was qua film hoor, dat ging gewoon nergens over. De eerdere verfilmingen was niet veel mis mee hoor.
Ja inderdaad, dat was dan weer kut, dat sloeg echt nergens op. Welke zak heeft dat verzonnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
De verwoesting van het nest vond ik wel teveel van het goede!
Echt te belachelijk, zal wel weer zijn verzonnen door iemand die geilt op de special effects.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat was dan weer kut, dat sloeg echt nergens op. Welke zak heeft dat verzonnen
Welke vis?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
De beste toevoeging in deel 6 is nog steeds de vis.
Die Lily gegeven had aan Slughorn.quote:
What?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:58 schreef Netsplitter het volgende:
De begrafenis van Perkamentus zit er niet in, schijnt...
Ze beginnen meteen met de bruiloft heb ik begrepen....
Maar Harry moet toch nog vervoerd worden per motor?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:58 schreef Netsplitter het volgende:
Ze beginnen gewoon met het gevecht boven Little Whingingquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:58 schreef Netsplitter het volgende:
In het boek zat het al in het vorige boek.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:57 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
What?![]()
Dat zou echt wel ontzettend slecht zijn! In het boek was dat zo mooi en het is zeker wel film-waardig.
Bovendien, ze moeten dan toch ook laten weten dat hij met toverstaf en al is 'begraven'?
Ik denk dat je de film zo min mogelijk met het boek moet vergelijken, dan word je zo min mogelijk teleurgesteldquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef LeaderRoel het volgende:
In de boeken kan alleen Voldemort uit zichzelf vliegen. En in de films zie je weer dat al die Dooddoeners zwarte wolken worden en overal heen kunnen vliegen en ook spreuken af kunnen vuren.
Maar dat kon de Order ook, dus wat dat betreft zijn ze wel consequent.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef LeaderRoel het volgende:
In de boeken kan alleen Voldemort uit zichzelf vliegen. En in de films zie je weer dat al die Dooddoeners zwarte wolken worden en overal heen kunnen vliegen en ook spreuken af kunnen vuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |