Jep. behalve:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. behalve:En ik blijf dat dansen random vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag de pret niet drukken.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
Dat is prima inderdaad. EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat is prima inderdaad. EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Ooow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ooow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Nou, maar het is niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, maar het is niet zo.Dat klinkt echt als zo'n Notebook moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Echt zo aseksueel, net broer en zus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Harry en Ginny hebben echt 0 chemistry in de film vind ik.
Feit is wel dat Emma Watson beter kan acteren dan Bonny Wright. Imo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt zo aseksueel, net broer en zus.Hetzelfde heb ik met Ron en Hermione, acteurs hebben het gewoon niet samen, wel jammer.
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze konden er bij de casting ook niet echt rekening mee houden, want toen was nog niet bekend dat ze het allemaal met elkaar gingen doen.
Dat is een feit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Feit is wel dat Emma Watson beter kan acteren dan Bonny Wright. Imo.
In het boek vind ik dat ook erg tegenvallen. Ik vind hun relatie zo ongeloofwaardig/Sue.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Harry en Ginny hebben echt 0 chemistry in de film vind ik.
Jep, Harry/Draco is veel beter wmb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
In het boek vind ik dat ook erg tegenvallen. Ik vind hun relatie zo ongeloofwaardig/Sue.
Dumbledore/Colinquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, Harry/Draco is veel beter wmb.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanaf 0.50.
Een van mijn lievelingsscenes uit HBP.
"It feels like this".
Snape/Luciusquote:
Ik weet niet zozeer of dat door de (of nouja, het gebrek aan)chemie komt, ik had dat in de boeken namelijk ook. Het gaat allemaal zo sukkelig en onwennig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt zo aseksueel, net broer en zus.Hetzelfde heb ik met Ron en Hermione, acteurs hebben het gewoon niet samen, wel jammer.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. behalve:Say whut???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat mag de pret niet drukken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanaf 0.50.
Een van mijn lievelingsscenes uit HBP.
"It feels like this".
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, Harry/Draco is veel beter wmb.
Ik kan het alleen maar toejuichen, die 2 delen. Kan er tenminste wat meer van het boek verfilmd wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:43 schreef summer2bird het volgende:
2 delen, in 3D, vertaalde vraag, Hoe kunnen we nóg meer geld verdienen?
Lijkt me wel, alle huidige 3D films zijn volgens mij ook 'in het normaal' te zien voor zover ik weetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef Vicky het volgende:
De film zal toch ook wel in niet-3D in de bios komen hoop ik..
* Vicky kan niet tegen 3D beelden.. Misselijk enzulks...
Sowieso is er neit zoveel wat echt weggelaten kan worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar toejuichen, die 2 delen. Kan er tenminste wat meer van het boek verfilmd worden
Mhaw, ik zie ze er best voor aan om dingen eruit te laten of om compleet te veranderen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso is er neit zoveel wat echt weggelaten kan worden.
Ah, Bill Nighy, nice!quote:
Hij zou misschien wel wat leeuwenachtiger kunnen.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind 'm alleen totaal niet lijken op hoe hij in het boek beschreven is....
Ik vind 'm te glad over komen zeg maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij zou misschien wel wat leeuwenachtiger kunnen.
Ik dacht even "wat ziet Gary Oldman er ineens raar uit"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |