christendom en logicaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds wanneer is tv kijken trouwens 'werk'?Of zeg ik nu iets heel doms. Het is toch gewoon ontspanning.
Hij kijkt alleen als het werk betreft?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen werk, dus dat kijkt de fractievoorzitter niet.
Het gaat er ook om dat het een rustdag is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds wanneer is tv kijken trouwens 'werk'?Of zeg ik nu iets heel doms. Het is toch gewoon ontspanning.
Er zal wel niet in de Bijbel staan dat men geen tv mag kijken, want die waren er nog niet.
Vreemde logica....die mensen zijn toch geen christen. Die werken ook wel zonder dat jij iets koopt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat het een rustdag is.
En er wordt op zondag gevoetbald en dat hoor je niet te doen, en zeker niet betaald.
Daardoor wordt er ook niet gekeken !
Al christen behoor je ook op zondag niet te werken, en ook niks te kopen omdat er dan ook mensen voor jouw moeten werken.
Dan snap je ook hoe het zit
Ja dat klopt, maar jij stimuleert dat als christen dan, dat is de gedachte.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vreemde logica....die mensen zijn toch geen christen. Die werken ook wel zonder dat jij iets koopt.
Maar ik snap de gedachte erachter nu wel. Ik vind het compleet onnozel, maar goed.
De gedachte erachter is wel een hypocriete. Ze nemen wel baantjes in de zorg, maar uit principe werken ze dus niet op Zondag. Lekker makkelijk, een baan in de zorg nemen en vervolgens altijd maar je collega's op laten draaien voor de Zondagdiensten. Ik heb dit echt mee gemaakt bij Zon&Schild. De jongeren werkten niet op de Zondagen. En zo waren dus altijd collega's de klos. Vooral erg leuk als de Zondag met Koninginnedag of Kerst of Oud&Nieuw was...... Eerlijke verdeling van de feestdagen was er dus bij voorbaat al niet. Laat ze dus maar lekker geen voetbal kijken Zondagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vreemde logica....die mensen zijn toch geen christen. Die werken ook wel zonder dat jij iets koopt.
Maar ik snap de gedachte erachter nu wel. Ik vind het compleet onnozel, maar goed.
Helemaal mee eens, en dat zeg ik als VVD stemmer. Het gekke is ook dat figuren die altijd hoog opgeven over 'persoonlijke vrijheid' altijd voorop lopen in dit soort topics.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:45 schreef xzaz het volgende:
Die reacties in dit topicAlsof ze zelf de keuze niet meer mogen maken op gronden waar ze hun heil in zoeken. Als SGP stemmer ga ik gewoon kijken, maar laat mensen die dat niet willen gewoon in hun waarde.
Eens, ware het niet dat deze mensen wel degelijk andere ongelovigen tot last zijn. Bijvoorbeeld in Elburg.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:18 schreef ElectricEye het volgende:
Vrijheid is een groot goed.
Als betrokkene zo in het leven staat is dat zijn keuze en die vrijheid heeft-ie.
Mensen afzeiken om hun levensstijl waarin ze niemand tot last zijn, is pas een verzameling's waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |