quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:18 schreef Aure het volgende:![]()
![]()
Ik kreeg net een telefoontje.. Ze konden niks meer voor hem doen..
For some life lasts a short while, but the memories it holds last forever <3
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat ik begin september sushi eet in Moskou
Weet ik nog niet. Ik heb een tijdje geleden een paar hele leuke B&B's gespot in A'dam, en dat lijkt me ook wel leuk. Nog even op studeren!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Blijf je ook slapen in het Okura, Dude?Er is ook een leuke bar met prachtig uitzicht over Amsterdam, ik weet niet of het Japans restaurant boven of beneden is.
Le ciel blue is helemaal bovenin volgens mij.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Blijf je ook slapen in het Okura, Dude?Er is ook een leuke bar met prachtig uitzicht over Amsterdam, ik weet niet of het Japans restaurant boven of beneden is.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef Duderella het volgende:
Weet ik nog niet. Ik heb een tijdje geleden een paar hele leuke B&B's gespot in A'dam, en dat lijkt me ook wel leuk. Nog even op studeren!
Dan zijn we op dezelfde dag jarigquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)
Ik moet een praatje houden aan de VU op 3 september, en dan is ook Arty jarig, dus ik maak er nu maar een lang weekend Amsterdam van, inclusief Yamazato. Die stond nog op de to eat-lijst.
Vervelend gecombineerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
Oh, dat kan daar ook heel goed (alleen is de keuze wat beperkt. Maar het is wel goed klaargemaakt!)
Ik moet een praatje houden aan de VU op 3 september, en dan is ook Arty jarig, dus ik maak er nu maar een lang weekend Amsterdam van, inclusief Yamazato. Die stond nog op de to eat-lijst.
Gelukkig. Even uitwaaien in de zonquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:51 schreef Aure het volgende:
Ben even gaan lopen, boodschappen gedaanHeeft geholpen, ben nu wat rustiger!
Wat een leuk plekje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:28 schreef Ole het volgende:
Dit is een leuke B&B. Alles gloednieuw, midden in de jordaan en een hele leuke eigenaar![]()
http://www.bb-lafesta.com/
yup!quote:
Heel leuk! Zoiets zoek ik inderdaad. Hij is al volgeboekt op de betreffende data helaas.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:28 schreef Ole het volgende:
Dit is een leuke B&B. Alles gloednieuw, midden in de jordaan en een hele leuke eigenaar![]()
http://www.bb-lafesta.com/
Nou, vier je een fuifje? Dan wippen we even langs.quote:
Ja, in het restaurantje van de B&B. Wel op zaterdag de vierde.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, vier je een fuifje? Dan wippen we even langs.
De week ervoor ben je ook al in het Westen van het land.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:03 schreef Duderella het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |