net helemaal gekeken, slaat hij hem nieteens op het einde.. hij valt gewoon en kruipt wegquote:
Kijk nog eens goed grapjas.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:39 schreef Yurasjiho het volgende:
[..]
net helemaal gekeken, slaat hij hem nieteens op het einde.. hij valt gewoon en kruipt weg
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:39 schreef Yurasjiho het volgende:
[..]
net helemaal gekeken, slaat hij hem nieteens op het einde.. hij valt gewoon en kruipt weg
was 1 of andere japanse eindbaas hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:39 schreef Yurasjiho het volgende:
[..]
No way !quote:
Haha, het leek wel of ie die gst had dood gemeptquote:
Bilnaat @ 0.33quote:
"I'm gonna kill that nigga"quote:
Juist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Juist!Wat is mijn voornaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gvdquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:25 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Haha jij bent echt geen eckte elmo fan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Allochtoniërsquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef Red----One het volgende:
rotterdam\
niet zo spectaculair maar dat wijf van mijn volk kreeg hij haar fucking verdiende loon
Amerikaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef -En4Cer- het volgende:
Deze mag niet ontbreken.
Nigger zoekt ruzie met een paar skaters. Nigger dreigt met een pistool, maar toch pwnen die skaters hem
verliefd man.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef Red----One het volgende:
rotterdam\
niet zo spectaculair maar dat wijf van mijn volk kreeg hij haar fucking verdiende loon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |