quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k hoopt stiekum dat jane eyre op tv komt
het lijkt er idd opquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
zo te zien is het warm buiten
Ben jij dat op dit moment aan het doen terwijl je ook nog aan het fokken bent? (en dan zeggen ze dat mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen doen)quote:
je moet stoppen met wassen en strijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand me even vertellen dat ik moet stoppen met strijken, wassen en zuigen?![]()
*puf*
en kan iemand me ook even zeggen dat ik moet nadenken voordat ik zoiets post?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
je moet stoppen met wassen en strijken
Alleen ijstheequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is goed![]()
ik heb eventueel ook wel thee
je moet nadenken voor je zoiets postquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en kan iemand me ook even zeggen dat ik moet nadenken voordat ik zoiets post?
Dat doe je toch ook niet met dit weerquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
Kan iemand me even vertellen dat ik moet stoppen met strijken, wassen en zuigen?![]()
*puf*
Ijstheequote:
Je nieuwe UIquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
thee![]()
Geef mij maar een groot glas ijskoffie
Mooizoquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja beft hoor!
Heerlijke met dit warme weer een weekendje in het mooie Groningen. Even lekker de randstad uit.![]()
Oh... en ik heb zonet mijn FoBo een major update gegeven, dus vandaar dat ik zo laat reageer!
je moet nadenken voordat ....uhmquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en kan iemand me ook even zeggen dat ik moet nadenken voordat ik zoiets post?
Dank je ik vind hem zelf ook heel leuk/liefquote:
Dankjequote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je moet nadenken voor je zoiets post
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
*puf*
blijven zuigen dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet stoppen met wassen en strijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja maar ik heb Thijsvrij, dus dan moet ik toch iets doehoen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet met dit weer
graag gedaanquote:
Er zijn genoeg andere leuke dingen die je kan doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Thijsvrij, dus dan moet ik toch iets doehoen!
*lek*
Hij is cute!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je ik vind hem zelf ook heel leuk/lief
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
blijven zuigen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ja he gevonden dankzij Suikertaartjequote:
Thijsvrijquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Thijsvrij, dus dan moet ik toch iets doehoen!
*lek*
Ik heb die van mij gevonden via google.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja he gevonden dankzij Suikertaartje
Jouw UI is ook heel leuk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gevonden via google.
ST is leuker dan Google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |