Ssst laten we het liever zo aanpakken:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef speknek het volgende:
Gevonden...
[ afbeelding ]
...in een pand op de St Josephlaan.
quote:
Je gaat bijna verlangen naar oude tijden in het Utrechtsequote:Oud-burgemeester overleden
Het bestuur van de gemeente Utrecht hoorde vanmiddag van het overlijden van de heer Vonhoff, oud-burgemeester van Utrecht. De heer Vonhoff was burgemeester van Utrecht van augustus 1974 tot december 1980.
Karakteristieke burgemeester
De heer Vonhoff was een bijzonder mens. Een uitspraak die hem typeerde: "Utrecht is een grote stad en de Utrechters zullen aan die gedachte moeten wennen." In zijn ambstperiode heeft hij veel meegemaakt. Vonhoff heeft nadrukkelijk bijgedragen aan de discussie over de status en samenwerking van de G4-steden. De problemen rond stadsvernieuwing, werkeloosheid, verslaving en vandalisme vroegen om oplossingen, die de steden ieder voor zich niet konden opbrengen. Locoburgemeester Lintmeijer: "Oud-burgemeester Vonhoff heeft een belangrijk stempel gedrukt op de stad, met zijn geheel eigen stijl. In een roerige tijd wist hij veel Utrechters voor zich te winnen. Hij heeft veel betekend voor de stad".
Tijd van veel ontwikkelingen
Toen Vonhoff burgemeester was maakte de stad grote ontwikkelingen door: stadsvernieuwingsprojecten en de bouw van de wijk Lunetten, er werd ingestemd met de plannen voor de bouw van het Muziekcentrum Vredenburg en met de aanleg van een sneltramverbinding naar Nieuwegein en IJsselstein (1975), het AZU verhuisde naar de Uithof, wat in zijn ambtsperiode Utrechts grondgebied werd. In 1979 vierde men de 400-jarige herdenking van de Unie van Utrecht: burgemeester Vonhoff bood Koningin Juliana een serie herdenkingsmunten aan. Dat jaar brandde ook het noodgebouw van Tivoli aan het Lepelenburg af, verrezen in de stad buurthuizen, nieuwe brandweerkazernes en het Methadoncentrum aan de Biltstraat ging open. Vonhoff maakte als burgemeester talloze demonstraties mee, waaronder de acties tegen de aanleg van de A27 door landgoed Nieuw Amelisweerd.
Vandaag en op de dag van de uitvaart zal de vlag op het stadhuis zal halfstok hangen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:49 schreef speknek het volgende:
Gevonden...
[ afbeelding ]
...in een pand op de St Josephlaan.
Wtf? Hoe fijn is het juist dat die op zondag open zijn! Hoef je tenminste niet de dag van tevoren dubbel boodschappen te doen, mocht je iets vergeten zijn of ineens zin hebben in iets kan je het mooi op zondag halen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Die supermarkten die op zondag open zijn, dat vind ik ook overbodig.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef The6thgate het volgende:
Vergeet het maarGratis parkeren en centrum gaan niet samen.
Hmm.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef speknek het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).079852,0.15398&z=13
(inmiddels zelfs meer betaald parkeren)
Hmm ik parkeer m'n auto dus echt nog net 2 straten buiten de grens. Hopelijk durven ze betaald parkeren in ondiep niet verder in te voeren uit angst voor protest ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:44 schreef speknek het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).079852,0.15398&z=13
(inmiddels zelfs meer betaald parkeren)
Ergens neerzetten langs de sneltram-lijn en dan 5 minuutjes tram.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik weet niet of dit in dit topic hoort, maar kunnen jullie gratis parkeerplaatsen aanwijzen in de nabije omgeving van Hoog Catharijne?
(je kunt erop klikken)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:55 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Hmm ik parkeer m'n auto dus echt nog net 2 straten buiten de grens. Hopelijk durven ze betaald parkeren in ondiep niet verder in te voeren uit angst voor protest ofzoWat is eigenlijk het verschil tussen licht geel en donderder geel?
Of station Overvecht!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ergens neerzetten langs de sneltram-lijn en dan 5 minuutjes tram.
Elf Provinciën heeft standaard een wachttijd tussen de 6 en 12 maanden, maar soms is er ook direct iets vrij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:56 schreef bierjoost het volgende:
Na jaren in studentenkamers gezeten te hebben voor max ¤ 300,- incl. in de maand redelijk in het centrum, ben ik nu op zoek naar een appartement om met mijn vriendin te gaan samen wonen.
Godschristus dat is wel even schrikken zeg die prijzen voor die locaties. Je ziet ook echt door de bomen het bos niet meer met al die aanbieders. Er zit ook nog eens haast bij want moet per september mijn huidige huis uit. Morgen me maar eens laten verneuken door me in te schrijven bij Direct Wonen op JKH.
Verkapt KLB post en op zoek naar woonruimte post
Of een 1 kamer flatje daar kopen op overvecht, begint gemiddeld bij 135.000quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Elf Provinciën heeft standaard een wachttijd tussen de 6 en 12 maanden, maar soms is er ook direct iets vrij.
Ze hebben vrij veel appartementen in Overvecht, de grotere zijn 75 m2 en ¤ 580,- per maand huur.
Laat me raden, er zit zeker geen zwembad bij.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of een 1 kamer flatje daar kopen op overvecht, begint gemiddeld bij 135.000! (40m2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |