Als ik op zondag zin had er op uit te trekken, ging ik niet shoppenquote:Op maandag 26 juli 2010 08:57 schreef zatoichi het volgende:
Als je van zondagshoppen houdt moet je maar naar Amsterdam gaan![]()
quote:
VVD'er Henk Vonhoff overleden
` VVD-coryfee Henk Vonhoff is na een
kort ziekbed overleden.Hij was 79 jaar.
Vonhoff was zes jaar burgemeester van
Utrecht.Daarna ws hij tussen 1980 en
1995 commissaris van de Koningin in
Groningen.Zijn overlijden is namens de
familie door de VVD bekendgemaakt.
In de jaren 60 en 70 was hij lid van de
Tweede Kamer voor de VVD.Vonhoff was
in het kabinet-Biesheuvel twee jaar
was hij staatssecretaris van Cultuur.
Nu? Ik woon daarquote:Op maandag 26 juli 2010 18:11 schreef Vanyel het volgende:
Iemand enig idee wat ze in de Vogelenbuurt (gaan) filmen? Een en ander (nieuwe koekoekstraat) afgezet, groot lichtscherm, wat busjes hier en daar, maar nergens een grote poster: dit gebeurt hier.
Midden in het centrum, midden op de dag, nog mensen iets van meegekregen?quote:GELDTRANSPORT OVERVALLEN IN UTRECHT
UTRECHT - In Utrecht is rond het middaguur een geldtransportwagen in het centrum overvallen. De overval was op de Lange Viestraat tegenover de Bijenkorf. De omgeving is afgezet.
De politie kan nog niet zeggen of er iets is buitgemaakt en wat er precies is gebeurd.
Later meer.
DNU.quote:Mislukte overval Rabobank La Viestraat
Twee mannen hebben rond twaalf uur dinsdagmiddag een overval gepleegd op de Rabobank in de Lange Viestraat. Diverse omstanders in de drukke winkelstraat waren getuige van het incident waarbij een van de mannen met een pistool liep te zwaaien. Ze gingen er, zonder buit, vandoor op een gele scooter.
Een overval rond het middaguur in een van de drukste straten van Utrecht. "Het leek wel een wildwestfilm," zei een vrouw die nog bibberde van de schrik. Ze zag de mannen naar buiten komen, een van hen zwaaiend met een pistool en voorbijgangers omver lopend.
De twee mannen drongen de bank binnen terwijl daar geldlopers aan het werk waren. Ze kwamen echter niet ver want in de Rabobank zelf is de entree tot het kantoor afgeschermd door een inbraakvrije deur. Daar hadden ze echter op gerekend want met een grote ijzeren stootpaal probeerden de overvallers die deur, waarachter zich ook personeel van de Rabobank bevond, open te breken. Dat mislukte want de deur ging niet open en werd alleen maar zwaar beschadigd.
Inmiddels was ook het alarm in werking gezet en daarop gingen de overvallers ervandoor. Ze sprongen voor de deur van de Bijenkorf op een gele scooter. Een van hen droeg een grote tas waardoor de indruk ontstond dat daar geld inzat maar waarschijnlijk is die gebruikt voor het vervoer van de stootpaal.
Het duurde enige tijd voordat het personeel na de overval uit het kantoor kon worden bevrijd omdat de deur klem zat door de vernielingen. Pas na een sporenonderzoek van de politie mochten beheerders van de Rabobank de deur openen. Er raakte niemand gewond bij de overval, maar de schrik was bij alle betrokkenen groot.
Pff daar was ik vanochtend nog, gelukkig nog voor de overval, moet er niet aan denken om dat mee te maken.quote:
Serieus? Geluk gehad dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pff daar was ik vanochtend nog, gelukkig nog voor de overval, moet er niet aan denken om dat mee te maken.
Kennelijk nog niet.quote:
Overvecht staat daar vol mee. En al die bontkraagjes lijken ook op elkaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:17 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Kennelijk nog niet.
Maar ze hebben nou niet het meest onopvallende vluchtvoertuig gebruikt hehe.
Gisteren overdag dus. 's avonds was alles weg.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Overvecht staat daar vol mee. En al die bontkraagjes lijken ook op elkaar.
Bronquote:UTRECHT - De brand in een huis aan de Sint Josephlaan in de Utrechtse wijk Zuilen vorige week is aangestoken. Omwonenden zijn bang en durven niet over de zaak te praten.
In het pand aan de St. Josephlaan 43 waren de gaskranen losgetrokken en is een van de ramen is met een tegel ingegooid. Daarna is er brand ontstaan. Die sloeg over naar het huis ernaast.
Ook op de Van Eimerenstraat 6 in dezelfde buurt was het raak. Daar zouden waterkranen zijn opengezet.
De twee panden zijn van woningcorporatie Portaal en stonden leeg. De politie doet momenteel buurtonderzoek.
Er zijn nog geen verdachten aangehouden. Tot die tijd willen omwonenden niet voor de camera reageren.
Wie weet mijn buurman ofzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Overvecht staat daar vol mee. En al die bontkraagjes lijken ook op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |