Nee volgens mij is het gewoon een side project. Zoals Julian Casablancas nu ook solo is naast the Strokes. Of Alex Turner die in de Last Shadow Puppets zat en wel bij de Arctic Monkeys bleef.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:24 schreef angelfish het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sigor Ros uit elkaar was. Is dat niet zo dan?
Daar kan ik me wel in vinden. Ting Tings is sowieso bagger en de meeste NL bands op lowlands zijn klote. vorig jaar ook al met Miss Montreal en bertolf. wat een bagger zeg.quote:
Ik snap niet zo goed wat gemiddelde NL acts op Lowlands moeten. Zeker niet een Miss Montréal of Bertolf inderdaad, die je 40x per jaar op een willekeurig festival kunt zien. Programmeer dan iets bijzonders... kijk, Junkie XL was nog interessant. Maar niet Tim fucking Knol.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:08 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden. Ting Tings is sowieso bagger en de meeste NL bands op lowlands zijn klote. vorig jaar ook al met Miss Montreal en bertolf. wat een bagger zeg.
Gelukkig hebben we dit jaar in ieder geval Noisia!!
Tja een goede mix tussen NL bands en de overige kan geen kwaad. Ik erger me altijd weer dat het altijd weer de bekende 3fm/dwdd bandjes zijn (geldt ook voor sommige Engelse bandjes). Maar goed zullen wel goedkoper zijn als buitenlands acts.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:10 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat gemiddelde NL acts op Lowlands moeten. Zeker niet een Miss Montréal of Bertolf inderdaad, die je 40x per jaar op een willekeurig festival kunt zien. Programmeer dan iets bijzonders... kijk, Junkie XL was nog interessant. Maar niet Tim fucking Knol.
(toffe griet overigens, die Miss Montréal)
Owja, dat krijg je dan automatisch natuurlijk. Valt Go Back to the Zoo hier ook onder? Die zie ik overal wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:12 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Tja een goede mix tussen NL bands en de overige kan geen kwaad. Ik erger me altijd weer dat het altijd weer de bekende 3fm/dwdd bandjes zijn (geldt ook voor sommige Engelse bandjes). Maar goed zullen wel goedkoper zijn als buitenlands acts.
Noisia was vorig jaar zo'n ontzettend vette nacht.. wauw!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:52 schreef blindpilot het volgende:
Noisia, wat een teringherrie is dat. Waren er vorig jaar ook. Na 5 minuten hield ik het niet meer uit.
Noisia is gewoon goed!! Die zouden ze een keer bij DWDD moeten laten komen haha! Ipv van al die zouteloze acts.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:51 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Noisia was vorig jaar zo'n ontzettend vette nacht.. wauw!
Sowieso Mumford & Sons..!
Gaslight Anthem is ook erg goed ja, heb ik hier in Nederland wel eens @ Effenaar gezien, maar toen viel het publiek erg tegen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Vatta het volgende:
Ben zelf naar Rock Werchter geweest en heb daar The Gaslight Anthem gemist, wat achteraf 1 van de beste optredens schijnt geweest te zijn.
Die zou ik nu dus graag zien.
Verder kan ik Yeasayer afraden. Op de cd erg leuk maar live is het een brei van geluiden en irritante vocalen.
Zegt ook niet alles want Vampire Weekend op LL vorig jaar was ook niet best en op Werchter weer super.
Dat dus, waar ging het mis? Dat is het grootste feestje van LL*quote:
Had nog nooit van the specials gehoord.. Vette shit.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef tomaarten het volgende:
mijn aanraders
NOFX -> gewoon omdat dit 'n geweldig goede live band is!!!
Blink 182 -> wordt ik blij van en om tijdens 't optreden wat mensen te bellen die geen kaartje hebben en Blink moeten missen
Triggerfinger -> lekker snaren plukken
The Specials -> old school ska!!
QOTSA -> omdat het kan
afrader:
snowpatrol -> is zo'n 30 in een dozijn band. is but
kijk, dat is tenminste een Nederlandse kwaliteitsband!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef Dubby het volgende:
Zomaar een suggestie: The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble.
http://www.tkde.net/tkdenet/tkde.html
Ik denk ook dat je het of hartstikke kut vindt of geweldig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:32 schreef Trigalti het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet denken T_C.. Beetje flauwe disco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |