Nee volgens mij is het gewoon een side project. Zoals Julian Casablancas nu ook solo is naast the Strokes. Of Alex Turner die in de Last Shadow Puppets zat en wel bij de Arctic Monkeys bleef.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:24 schreef angelfish het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sigor Ros uit elkaar was. Is dat niet zo dan?
Daar kan ik me wel in vinden. Ting Tings is sowieso bagger en de meeste NL bands op lowlands zijn klote. vorig jaar ook al met Miss Montreal en bertolf. wat een bagger zeg.quote:
Ik snap niet zo goed wat gemiddelde NL acts op Lowlands moeten. Zeker niet een Miss Montréal of Bertolf inderdaad, die je 40x per jaar op een willekeurig festival kunt zien. Programmeer dan iets bijzonders... kijk, Junkie XL was nog interessant. Maar niet Tim fucking Knol.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:08 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden. Ting Tings is sowieso bagger en de meeste NL bands op lowlands zijn klote. vorig jaar ook al met Miss Montreal en bertolf. wat een bagger zeg.
Gelukkig hebben we dit jaar in ieder geval Noisia!!
Tja een goede mix tussen NL bands en de overige kan geen kwaad. Ik erger me altijd weer dat het altijd weer de bekende 3fm/dwdd bandjes zijn (geldt ook voor sommige Engelse bandjes). Maar goed zullen wel goedkoper zijn als buitenlands acts.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:10 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat gemiddelde NL acts op Lowlands moeten. Zeker niet een Miss Montréal of Bertolf inderdaad, die je 40x per jaar op een willekeurig festival kunt zien. Programmeer dan iets bijzonders... kijk, Junkie XL was nog interessant. Maar niet Tim fucking Knol.
(toffe griet overigens, die Miss Montréal)
Owja, dat krijg je dan automatisch natuurlijk. Valt Go Back to the Zoo hier ook onder? Die zie ik overal wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:12 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Tja een goede mix tussen NL bands en de overige kan geen kwaad. Ik erger me altijd weer dat het altijd weer de bekende 3fm/dwdd bandjes zijn (geldt ook voor sommige Engelse bandjes). Maar goed zullen wel goedkoper zijn als buitenlands acts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |