Ga sprintjes trekken op het paron.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
fietsen, fietsen, fietsen om de trein van 07.17 te hebben..
mis ik godverdomme de trein![]()
Nu moet ik hier nog tot 07.47 wachten en dat duurt zo lang, plus in de schaduw is het nog koud
klacht: trein gemist, schaduw is koud
Hoe noem je zoietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat doet ondervraag mannetje met oranje micro hier
gelukkig aan de andere kant van het spoor.
wat ze hier in zevenbergen moeten is een ander punt.
ik ga naar rotterdam ofzo
Was de rivier opgedroogd dan?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:46 schreef Socios het volgende:
Geen HOAX. Er vertrekken om 7.17u en 7.47u inderdaad treinen van Zevenbergen naar Rotterdam Centraal. Respectievelijk de 5118 en 5120.
Het is nooit saai op een station. Geniet van de omgeving, de sporen, het stationsgebouw. Bestudeer eens een gele vertrekstaat of een ander bord. Maak een foto, spot de treinen die langskomen. Maak een praatje met een medereiziger. Enzovoort. Maak van het half uur een feest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:01 schreef pietkanarie het volgende:
Maar een half uur wachten op een station is saai ja!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is nooit saai op een station. Geniet van de omgeving, de sporen, het stationsgebouw. Bestudeer eens een gele vertrekstaat of een ander bord. Maak een foto, spot de treinen die langskomen. Maak een praatje met een medereiziger. Enzovoort. Maak van het half uur een feest.
Dat kost hooguit een joet per maand.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef solyaris het volgende:
HAha, TS zit mobiel te internetten en heeft een kankerduur telefoonabonnement waar ze al haar geld aan verpatst.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:11 schreef solyaris het volgende:
HAha, TS zit mobiel te internetten en heeft een kankerduur telefoonabonnement waar ze al haar geld aan verpatst.
Valt wel mee toch? Ik zou haar geven.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Keer op keer kan ik me weer verbazen hoe zwakzinnig TS wel niet is.
Goede reis gehad uiteindelijk?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
1eurp per maand internet
ja echt geldverspilling zeg niet normaal.
Jij zou zelfs schenkstroop gevenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik zou haar geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |