Dezen nacht gingen ik en Aaimbei1 ( Is gebanned voor niks

) wat "posters" op plakken hier in de buurt.

We hebben de poster een keer of 12 opgehangen hier in de buurt. Zoals bijvoorbeeld op een chemisch toilet, een kerk en een school.
De oorspronkelijke poster.Ik heb er wat foto's van gemaakt, zoals je hier ziet:
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben over dit gedoe ongeveer een half uurtje gedaan. De laatste poster die we over hadden wouden we op een lantaarn paal plakken, maar er kwam precies een auto aan rijden. Dus wij deden of we niks stonden te doen, maar toen draaide die vent ineens om en kwam ons achter na.

Dus wij snel fietsen door brand gangetjes enzo.
Waarom hebben we dit gedaan?We hebben dit voor ONZ gedaan om meer bekendheid (

) en omdat we gewoon een keer wat anders wouden doen dan een nacht lang FOK!ken. En we wouden een ode aan Remlof en Snakey geven.
Waarom is het in een soort blauw/zwart wit uitgeprint?De printer was leeg die we moesten wel in blauw/zwart wit. Anders hadden we het in kleur gedaan.
Was het koud? (

! )
Ja, het was aardig koud. Kouder dan we hadden gedacht.
Waarom Cindy Salou?Nou, die hebben we uitgekozen als achtergrond omdat aardig wat ONZers haar kennen. Er liep namelijk vroeger een mooi topic daar over.
Voor de noobs. Wie is Cindy Salou?Dat is een mevrouw met hele grote tieten, voor meer informatie verwijs ik je door naar dit topic:
Cindy Salou heeft de dikste tieten van allemaal (supertopic)De groetjes aan Remlof en Snakey, gewoon omdat ze super tof zijn.
Side-note: we hebben dit niet uit opdracht van FOK! gedaan.Groetjes,
Porsche1 & Aambei1.
[ Bericht 1% gewijzigd door porsche1 op 08-07-2010 10:28:22 ]
Op
maandag 20 januari 2014 14:20 schreef
BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.