Ik heb eigenlijk 2 feestjes op de zaterdagavond, maar eentje zie ik maar vanaf zodat ik iets eerder in bed lig en nog wat uurtjes slaap kan krijgen. Verder drink ik ook zo min mogelijk alcohol tot aan en tijdens de finalequote:
ohhhh nee ik ga zaterdag juist lekker weg zodat de tijd sneller omgaatquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 2 feestjes op de zaterdagavond, maar eentje zie ik maar vanaf zodat ik iets eerder in bed lig en nog wat uurtjes slaap kan krijgen. Verder drink ik ook zo min mogelijk alcohol tot aan en tijdens de finale
idd...verplichte nette kleding terwijl je gewoon in bikini hoort te zittenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:08 schreef friekin_ het volgende:
Overigens: afgrijselijk, sollicitatiegesprekken met deze warmte
Succes! Waarvoor ga je solliciteren?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga me even een net jurkje uitzoeken.
Waarvoor solliciteer je?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:59 schreef friekin_ het volgende:
zo. Zwart jurkje. Nu make up, en klaar. Ik word er steeds beter in, in dat sollicitatiegesprek gezeur
Friek sowiesoquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:06 schreef MPG het volgende:
Welke dame is er klaar voor een nieuwe ronde?
Okéquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Administratief medewerker / marketing medewerker.
EN ja, een nieuwe ronde zou fijn zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |