Lolquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:38 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik had net de tuinmannen die in de gemeentetuintjes werken wat kouds te drinken gegeven en nu kreeg ik net over de schutting een bos vers geplukte roosjes cadeau
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:32 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik stap de auto in
Net nog sms van vriendliev. Zo fijn als iemand aan je denkt
In de nieuwe layout is dat opgelostquote:MPG mag de smilies wel uit de URL halen, heb van die lelijke blauwe hokjes er om heen
Ik kwam tot het besef dat ik weer rommel heb gemaakt op mijn kamer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
watttt????
ohja goedemorgen![]()
heb uitgeslapen zoals je wel kunt merken
Lijkt mijn kamer wel, ik gooi die hopen kleren altijd van mijn bed naar bureaustoel en omgekeerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kwam tot het besef dat ik weer rommel heb gemaakt op mijn kamer.
Zo ineens om 4 uur
3 hoopjes kleren overal drinken enz enz
Afgelopen dinsdag kwam ik bij thuiskomt van mijn werk er pas achter dat ik een hoop kleren in mijn bed had liggen en het heb gebruikt als deken.. cd's door de kamerquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Lijkt mijn kamer wel, ik gooi die hopen kleren altijd van mijn bed naar bureaustoel en omgekeerd
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag kwam ik bij thuiskomt van mijn werk er pas achter dat ik een hoop kleren in mijn bed had liggen en het heb gebruikt als deken.. cd's door de kamer
misschien fap je wel gewoon heel wild in je slaapquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag kwam ik bij thuiskomt van mijn werk er pas achter dat ik een hoop kleren in mijn bed had liggen en het heb gebruikt als deken.. cd's door de kamer
Of hij drinkt gewoon teveelquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
misschien fap je wel gewoon heel wild in je slaap
nee voor Kev ben ik liefquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dude. Tijd dat Tassie jou eens onder handen neemt, want dit gaat niet goed anders
Als ik drink doe ik falende dingen en maak rommelquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dude. Tijd dat Tassie jou eens onder handen neemt, want dit gaat niet goed anders
Nee gekkie, niet die rommel. Ik ben dan al te ver heenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
misschien fap je wel gewoon heel wild in je slaap
Ik moet vanavond vergaderen op de voetbalclubquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:00 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhhh tis donderdag dusssss terrasjetijdddddd straks
Ligt eraan wat, in vergelijking water of Jagermeisterquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga voordrinken voor zaterdagdus nu 2 liter en zaterdag 4 moet lukken he hahahaha
sangriaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat, in vergelijking water of Jagermeister
Heb eens met moeite anderhalve liter in een uutje gezopen van die rotzooiquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat, in vergelijking water of Jagermeister
in dit weer das wel veel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:04 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga voordrinken voor zaterdagdus nu 2 liter en zaterdag 4 moet lukken he hahahaha
quote:
Alex is gewoon een toffe gastquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar hedde gij nou opeens last van?
Zo onder de indruk van die Fries?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alex is gewoon een toffe gast
Kusje op je wang ben ik niet vies vanquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is dat ikonlangs uit betrouwbare bron heb vernomen dat tlk hetero is...
ik bind je vast terwijl tlk je anaal uitwoont, ok?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:06 schreef MPG het volgende:
Alhoewel, zolang jullie het bij elkaar houden, vind ik alles best.
ik ben niet zo zoenerig irlquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kusje op je wang ben ik niet vies van
Ik niet gekkie, maar ik ken wel iemand die dat wil doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bind je vast terwijl tlk je anaal uitwoont, ok?
Ik was vroeger erg en dan vooral als ik dronken wasquote:
Hebbie pics van je dronkerige zoenervaringen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik niet gekkie, maar ik ken wel iemand die dat wil doen![]()
[..]
Ik was vroeger erg en dan vooral als ik dronken was
Nu niet meer.. gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |