En de GL onderlipquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keej...
je had nog niet zoveel veranderd aan de Vento ofwel? alleen velgen en verlaagd?
setje BSX van mij komt van kameraad, heb 3 cm verlagingsveren van Eibach en zit nog te twijfelen over een schroefsetquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef Intelligence het volgende:
[..]
En de GL onderlip
Zo lang heb ik m ook nog niet.... schroefsetje kon ik goedkoop krijgen via een club-sponsor. En de velgen hadden we nog liggen.
Heb wel genoeg plannen, maar doe t rustig aan, de centjes gaan naar de andere auto haha (we hebben op het moment 4 auto's met ons tweeën)
beide Charade's?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:02 schreef Intelligence het volgende:
Nog 2 Daihatsu's haha ... de 23e hebben we weer een treffen @ hengelo
[ afbeelding ]
Dan kom maar langs haha, zitten flink wat VW gekken bij de clubquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beide Charade's?
en heb al een aantal meetings meegemaakt, maar nog nooit ergens heengeweest met m'n eigen auto, binnenkort wel een keer doensamen met kameraad in z'n Golf 2 uit 1987
en z'n broer (ook een kameraad) met z'n Kever uit 1973
Stroomstoring?quote:
?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Prff, dat ging volgens mij niet helemaal goedheb er geen goed gevoel bij
Ja goedzo!quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat was ikik maak het wel goed, lekker aan het werk, laatste volledige dag van de week, zin aan het weekend, morgen inzage in m'n examens (dus weet dan ook m'n cijfers, spannend!!)...
en hoe maak jij het?
Ja duurde weer best langquote:
staat nog niks in de agenda, zal de kameraden eens polsenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dan kom maar langs haha, zitten flink wat VW gekken bij de club
haiquote:
moiquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Prff, dat ging volgens mij niet helemaal goedheb er geen goed gevoel bij
morgen nog half dagje en dan weekend jahquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja goedzo!![]()
Zozo, dan alweer weekend ja, lekker joh!
Ik zal voor je duimen..
Maar sowieso voldoende of weet je dat nog niet?
Ik maak het goed!
Ik heb zin in gigantisch vreten
en dat met dit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik stuur jullie bij deze een aanmeldformulier en extra informatie over het programma. Zouden jullie dit z.s.m. kunnen invullen en terugsturen met foto('s)? Eind augustus starten al de eerste opnames.![]()
Verder hoi tegen iedereen die ik niet ken, en/of niet wil kennen![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:33 schreef Intelligence het volgende:
Ik word een BT'eren welk programma gaat van jou een BT'er maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
Verder hoi tegen iedereen die ik niet ken, en/of niet wil kennen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
wanneer komt het op tv?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:43 schreef Intelligence het volgende:
Dat zie je vanzelf wel haha ... het is iig op de publieke omroep
Giel in de Freaknacht vanavond, heb al twee keer een mail gehad van de week omdat ik daar nog in het bestand sta van een vorige aktie die ook over Twente gingquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:43 schreef Intelligence het volgende:
Dat zie je vanzelf wel haha ... het is iig op de publieke omroepVolgend zomer word het uitgezonden
Ow dus ze zijn nog meer van planquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:46 schreef Intelligence het volgende:
Freaknacht gaan ze niet nu opnemen en pas volgende zomer uitzenden haha
Echt?, nooit gewetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:53 schreef Intelligence het volgende:
Het heeft helemaal niks met BNN/3Fm te maken haha, er bestaan nog meer publieke omroepen, zoals de EO
Juistquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
zolang jij niet wat meer details geeft, denken wij van alles
Ja weet ik veel, host toevallig zon piraten forum dinges, en heb ook contact met de EO gehad want die zijn met een 'positieve' docu bezig over piraten in twentequote:
Wees dan ook duidelijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef Intelligence het volgende:
Die EO opmerking was niet serieus bedoeld... blijkt wel, jullie denken heel wat van mij haha ... ik wil niet op de zaken voor uit lopen, als t zover is horen jullie het wel
Hahaha, de zoveelste ... ik draag normaal nooit een pet (op mn Fobo toevallig een pet op, die heb ik nog geen 20 sec op gehad want die had ik gejat van een vriend van me), rij een fucking burgerbak die alleen verlaagd is haha ... mooi man Fok!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wees dan ook duidelijk. En ik denk alleen dat je een pet-dragende-vw-rijder bent.
Ik ken Outsiderz welquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:05 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Hahaha, de zoveelste ... ik draag normaal nooit een pet (op mn Fobo toevallig een pet op, die heb ik nog geen 20 sec op gehad want die had ik gejat van een vriend van me), rij een fucking burgerbak die alleen verlaagd is haha ... mooi man Fok!
Ik hou meer van het echte werk, zoek maar eens op youtube naar: OutsiderzDat zijn allemaal petlozen
Op dit moment boeit het niet, als er vrouwen waren geweest had je al een schop gehadquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:11 schreef Intelligence het volgende:
Sorry voor het vele auto-spam in dit Tukker topic
Die charade die je ziet is van een vrouw, en die Pontiac met die vlammen ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Op dit moment boeit het niet, als er vrouwen waren geweest had je al een schop gehad.
Maar ik weet dus niet waarvan, zal ik wel paar keer gezien hebben ofzo, nice wel die blauwe polo alleen snap ik de keus voor die velgen niet.
Lol moet echt geen vriendin die meer van auto's weet dan mij (En dat is niet veelquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:16 schreef Intelligence het volgende:
Die charade die je ziet is van een vrouw, en die Pontiac met die vlammen ookAlleen zijn ze beide al bezet haha
Zit nog te twijfelen tussen Hengelo (Tropical dus) en Geesteren (CSI Twente), kans groot dat het wel hengelo wordt, was een best feestje vorig jaarquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:19 schreef Intelligence het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Tropical Night gaan?
Vorig jaar niet geweest ... moest ik werken, stond er vlakbij, met de taxi hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen tussen Hengelo (Tropical dus) en Geesteren (CSI Twente), kans groot dat het wel hengelo wordt, was een best feestje vorig jaar.
Zozo, wat een luxe (niet te vergeten dat ik al lekker 2 weken vakantie hebquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen nog half dagje en dan weekend jahheb voor 1 vak voorlopig een 6,7 (dus een mooie 7 afgerond
) en andere kom ik dus morgenvroeg te weten! in wat voor vreten heb je zin dan?
ijsje, patat, aardappels, chocola?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |