quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-bij-de-hand-zijn-post.
Heb je Duitsland uberhaubt zien voetballen vanavondquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm maar toch had ik het Duitsland meer gegund dan Spanje.
[..]
Nee hoor Nederland kan die counterattack niet aan. En dan was Muler er weer bij geweest.
Ze kwamen soms toch akelig dichtbij. En Casilias heeft een keer moeten springen. Oh nee wacht dat is natuurlijk nooit gebeurd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heb je Duitsland uberhaubt zien voetballen vanavond
Welke counters
Neen ze hadden redelijk wat kansen. Verder kan je Duitsland nu niet vergelijken met Duitsland als het tegen Nederland moet. Want Spanje en Nederland zijn beide verschillend. We zullen zien wat Nederland ervan bakt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Met soms dichtbij in combinatie met 0 kansen op doel ga je het niet redden. Oh nee, in jouw optiek maakt je dat de gedoodverfde winnaar
Moeilijk he, begrijpend lezenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen ze hadden redelijk wat kansen. Verder kan je Duitsland nu niet vergelijken met Duitsland als het tegen Nederland moet. Want Spanje en Nederland zijn beide verschillend. We zullen zien wat Nederland ervan bakt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Zoals die Duitsers vanavond voetbalde had ik ons team graag tegen ze zien voetballen zondag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |