Altijd maar weer die kut kwallen. Moeten altijd weer de aandacht opeisen met hun anus waar inkt uit komt. Ooit tubgirl gezien? you aint seen nothing yet!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef Kwalberto het volgende:
Typisch een octopus, alleen maar klagen klagen klagen
[ afbeelding ]
Geen mosselen geen voorspelling ik moet ook maar zien te overleven! Misschien mag ik het Russische team wel begeleiden? Ja! met mijn inzicht lukt dat wel en dan kan ik zo veel mosselen eten als ik maar wil!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:45 schreef Ravenous- het volgende:
Voorspel je ook komende EK?
*Kansen ziet*
Aldus een inktvis, wij kwallen kunnen tenminste nog lekkere jam makenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:44 schreef octopus_paul het volgende:
[..]
Altijd maar weer die kut kwallen. Moeten altijd weer de aandacht opeisen met hun anus waar inkt uit komt. Ooit tubgirl gezien? you aint seen nothing yet!
Ja in Spongebob misschien ( erg overrated naar mijn mening ) wordt de octopus expres in een minderheids rol geduwd. Ik bedoel ze sluiten hem allemaal uit in bikini broek. Hij wilt alleen wat rust! Heb jij wel een 8 tentakels moeten mee sjouwen? Nee zeker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Aldus een inktvis, wij kwallen kunnen tenminste nog lekkere jam maken
Ik doe alleen nog Duitsland - Uruguayquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:55 schreef Sosha het volgende:
Shit ja, die octopus heeft gewoon gelijk gekregen
Wat zegt ie van Nederland-Spanje? Is dat al bekend?
Oh ja, shit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:58 schreef steeg het volgende:
hij voorspelt alleen duitse wedstrijden kluns
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:58 schreef octopus_paul het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog Duitsland - Uruguay
Wat Duitsland met 1 - 0 wint overigens...
8 tentakels en nog de klarinet niet fatsoenlijk weten te bespelenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:57 schreef octopus_paul het volgende:
[..]
Ja in Spongebob misschien ( erg overrated naar mijn mening ) wordt de octopus expres in een minderheids rol geduwd. Ik bedoel ze sluiten hem allemaal uit in bikini broek. Hij wilt alleen wat rust! Heb jij wel een 8 tentakels moeten mee sjouwen? Nee zeker.
Borsjtsjquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef octopus_paul het volgende:
I
Onwetend heid over wat mensen eten in Rusland.
Relax.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:45 schreef Ravenous- het volgende:
Voorspel je ook komende EK?
*Kansen ziet*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |