Fout: de huldiging zal plaatsvinden in Madrid.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:03 schreef Snuf. het volgende:
De huldiging van het NL Elftal is komende de dinsdag, prima dus. Geen probleem, alleen jammer dat er een paar over het paard getilde figuren in zitten die zich dan nog toffer gaan vinden. Maar goed, daar gaat mijn klacht niet over. Mijn klacht gaat over dat de huldiging plaats vindt in AMSTERDAM. AMSTERFUCKINGDAM. Waarom denk ik dan? Waarom gaan we het NL Elftal huldigen in die pauper stad?
Zolang er nog steden als ROTTERDAM in Nederland zijn kun je het toch niet verantwoorden dan we naar die grafstad gaan om te huldigen? Niet dat ik van plan was om naar de huldiging te gaan, maar nu al helemaal niet.
Daarom.
Klacht: Amsterdam
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:06 schreef JostiFrosti het volgende:
Kan ook zo maar wezen dat de huldiging in Madrid is.
Hihi, sex.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef electronique het volgende:
ze kunnen het moeilijk in sexbierum doen ofzo
Echt waar, voor het niet winnen van een prijs?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef Snuf. het volgende:
Of ze eerste of tweede worden, er is een huldiging.
Ze krijgen applaus voor het falen. Ja dus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Echt waar, voor het niet winnen van een prijs?
hèhèquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef cheqy het volgende:
Waarom die frustraties altijd bij die havenmongooltjes als er wat in Amsterdam is?
Waarom zijn zij de enige die altijd vinden dat rotterdam, de mooiste beste, enz,enz is. Het wordt gewoon lachwekkend.
Het wordt in Amsterdam gehouden omdat dat nu eenmaal de hoofdstad is. Is dat nu zo moeilijk jankerd?
Oww, tjaquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze krijgen applaus voor het falen. Ja dus.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Echt waar, voor het niet winnen van een prijs?
Je bent nog een azijnzeikerd ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze krijgen applaus voor het falen. Ja dus.
Oranje en verliezen in hetzelfde bericht durven te zettenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhm, Oranje wordt sowieso gehuldigd. Of ze nou winnen of verliezen.
quote:
Sparta had het nog kunnen halen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iedereen zomaar in een WK-finale komt of niet?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta had het nog kunnen halen.
Maar het hoeft niet eens in Rotterdam, maar Utrecht is ook een prima stad om zo iets te doen.
Waarom zo'n probleem maken van de huldigingquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta had het nog kunnen halen.
Maar het hoeft niet eens in Rotterdam, maar Utrecht is ook een prima stad om zo iets te doen.
Ja sorryquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu keihard aan het trollen met je Sparta.
Waar is de tiet gebleven?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef griekjeee het volgende:
Wat een gezeik altijd tussen Rotterdammers/Amsterdammers, beide leuke steden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:22 schreef griekjeee het volgende:
Wat een gezeik altijd tussen Rotterdammers/Amsterdammers, beide leuke steden.
die klerenquote:
zeker, zekerquote:Op donderdag 8 juli 2010 03:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar het is wel een bazennummer!
Volgens mij staat er toch echt als ze winnen een huldiging as Dinsdag, als ze niet winnen een feest op text tv op ned 1, dus geen huldiging als ze niet winnen, je wordt toch niet gehuldigd voor het niet winnen van een prijs.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iedereen zomaar in een WK-finale komt of niet?
Volgens mij staat er toch echt als ze winnen een huldiging as Dinsdag, als ze niet winnen een feest op text tv op ned 1, dus geen huldiging als ze niet winnen, je wordt toch niet gehuldigd voor het niet winnen van een prijs.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhm, Oranje wordt sowieso gehuldigd. Of ze nou winnen of verliezen.
Volgens mij staat er toch echt als ze winnen een huldiging as Dinsdag, als ze niet winnen een feest op text tv op ned 1, dus geen huldiging als ze niet winnen, je wordt toch niet gehuldigd voor het niet winnen van een prijs.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:07 schreef Snuf. het volgende:
Of ze eerste of tweede worden, er is een huldiging.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-boot-amsterdam.htmlquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:59 schreef JostiFrosti het volgende:
Nu wil ik het weten ook,HAHAHA
En nu weer terug in je hok.quote:Als Nederland op de tweede plek eindigt, valt de vaartocht af. Dan vindt alsnog een huldiging plaats op het Museumplein.
Dat is inderdaad best wel kansloos. Feestje omdat jullie hebben gefaaldquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En terecht, sowieso een huldiging als je de finale verliest
Ik haal m even aan voor waarheid.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
Er over huilen zal ook niets veranderen
Dit dus! Ik als Rotterdammer zie ook wel in dat dit soort evenementen nou eenmaal op 1 plek gehouden kunnen worden, en dat is de hoofdstad. Hoort nu eenmaal zo, en is ook gewoon terecht.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
Omdat Amsterdam de hoofdstad is. Zelfs ik, de rasRotterdammer, erkent dit. Er over huilen zal ook niets veranderen, maar daar hoef je geen Rotterdammer voor te zijn.
Liever dat dan gemeenschapsgeld. Je hebt nu eenmaal sponsoring nodig voor zoietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is Radio 538 weer bereid gevonden om de organisatie op zich te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |