ah, als de verdeling echt zo is, dan is het gemiddelde toch wel gelijk aan het meest voorkomendequote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef PiRANiA het volgende:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7/IQ_curve.svg
Ik vrees dat je met een iq van 87 de havo niet gaat redden, en het vwo met 104 wordt ook moeilijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef Raapschaap het volgende:
Vmbo: 53
HAVO: 87
VWO: 104
gymnasium: 145
Raapschaap: 2857
Maar het zal niet heel erg schommelen. Een paar puntjes misschien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:48 schreef childintime het volgende:
Ja, volgens mij was het gemiddelde tussen 95 en 105 zo'n beetje, alles wat daar onder of boven ligt wordt gezien als lager/ hoger nivo. En vergeet niet dat een IQ test een momentopname is; alles heeft hier invloed op, zelfs je hormoonhuishoudingVandaar dat de uitslag van een IQ test ook maar een korte geldigheidsduur heeft.
En zelfs het VMBO met 53 nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik vrees dat je met een iq van 87 de havo niet gaat redden, en het vwo met 104 wordt ook moeilijk
Ik ken gevallen waar door invloed van depressie het IQ zelfs 20 lager was dan 1,5 jaar daarvoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het zal niet heel erg schommelen. Een paar puntjes misschien.
ik weet best dat je niets aan mijn post hebt maargoed.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:51 schreef gnilrednoz het volgende:
IQ zegt geen drol.
gymnasiasten hebben overigens echt geen gemiddeld IQ van 145, Raapschaap. Ik weet dat je post niet serieus bedoeld was, maargoed
Vraag was toch al beantwoord? Waarom zou ik het dan nog eens over gaan doen. Think, people, think.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:53 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
ik weet best dat je niets aan mijn post hebt maargoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |