was op XFA ook zo, maar ik was evengoed invalmodquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
invalmod?kom op man
Kijk wat je allemaal hebt gemod in WK
trustequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef Marlalala het volgende:
Ik ga ook slapen! Waar is C_A eigenlijk?
Tot morgen misschien!
Slaap lekker![]()
![]()
Slaap lekker moppiequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef Marlalala het volgende:
Ik ga ook slapen! Waar is C_A eigenlijk?
Tot morgen misschien!
Slaap lekker![]()
![]()
Jij ook heel veel plezier en toer zequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:10 schreef D. het volgende:
Leeglooptopic
Dan zwaai ik ook maar mee
Mogelijk val ik tussendoor een keertje binnen, anders ben ik er zondag naar alle waarschijnlijkheid weer
Seeya'll
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:10 schreef D. het volgende:
Leeglooptopic
Mogelijk val ik tussendoor een keertje binnen, anders ben ik er zondag naar alle waarschijnlijkheid weer
Seeya'll
Ja maar dat vind ik dus belachelijk, vaste mods die er met de finale niet zijn?????quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was op XFA ook zo, maar ik was evengoed invalmod
En ik vind het ook prima zo. Er staan twee mods op en je kunt niet van ze verwchten dat ze 24 uur per dag en iedere wedstrijd aanwezig zijn. En aangezien ik hier zowat woon is het een kleine moeite... Hoewel er wel een paar avonden turbomodden tussen zaten
Zondag ben ik ws weer alleen en dan laat ik de boel gewoon ontploffen als we winnen, dan ga ik gewoon meefeesten in ieder denkbaar topic
dag D.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:10 schreef D. het volgende:
Leeglooptopic
Seeya'll
ja maaaar...quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was op XFA ook zo, maar ik was evengoed invalmod
En ik vind het ook prima zo. Er staan twee mods op en je kunt niet van ze verwchten dat ze 24 uur per dag en iedere wedstrijd aanwezig zijn. En aangezien ik hier zowat woon is het een kleine moeite... Hoewel er wel een paar avonden turbomodden tussen zaten
quote:Zondag ben ik ws weer alleen en dan laat ik de boel gewoon ontploffen als we winnen, dan ga ik gewoon meefeesten in ieder denkbaar topic
Ikke ikke ikkequote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dus belachelijk, vaste mods die er met de finale niet zijn?????
Idd wordt dan geen mod.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dus belachelijk, vaste mods die er met de finale niet zijn?????
Nou ja okee dat snap ik ook wel, maar dan juist met DE wedstrijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
is niet per se belachelijk
ze doen het natuurlijk allebei vrijwillig en er zijn wel afspraken gemaakt natuulijk
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja okee dat snap ik ook wel, maar dan juist met DE wedstrijd
Ja dat bedacht ik me dus net ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar dan valt er weinig tegenop de modden denk ik
of het is hier heel stil, of de bom barst en voor de laatste is er toestemming
ik vind dat niet erg hoor. Het zijn ook mensen, net als ik, en ik ben thuis omdat ik een groot gezin heb, maar groot gelijk dat ze hun heil ergens anders zoeken. Het is niet dat ik alles in mijn eentje heb gedaan hoor, echt nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom niet eens een keer ergens anders.quote:Huldiging Nederlands elftal dinsdag in Amsterdam
Ja zie mijn latere postquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dat niet erg hoor. Het zijn ook mensen, net als ik, en ik ben thuis omdat ik een groot gezin heb, maar groot gelijk dat ze hun heil ergens anders zoeken. Het is niet dat ik alles in mijn eentje heb gedaan hoor, echt nieten je kunt als mod onmogelijk alle wedstrijden aanwezig zijn.
Omdat Amsterdam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:17 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom niet eens een keer ergens anders.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:17 schreef crv het volgende:
[..]
Waarom niet eens een keer ergens anders.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook slapen, dag lieve schatiiewatties![]()
Als we winnen ga ik me helemaal ziek feesten op het forumquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar dan valt er weinig tegenop de modden denk ik
of het is hier heel stil, of de bom barst en voor de laatste is er toestemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |