abonnement Unibet Coolblue
pi_83778821
Hoi Fokkers!

Voor mijn reis heb ik wat extra geld nodig, daarom ga ik mijn huis legen en we beginnen bij mijn schoolboeken! Ben dit jaar geslaagd dus heb ze niet meer nodig!

De lesboeken bied ik hier op Fok! aan voor een lage prijs; tot 4 augustus zijn deze te koop, anders verkoop ik ze aan de leverancier.

1. Examenbundels van 2010: Biologie (VWO), Scheikunde (VWO), Engels (VWO), M&O (VWO), Wiskunde B(VWO) en Nederlands (VWO)
niet in geschreven, sterker nog; niet eens gebruikt!


Richtprijs: 5 euro per stuk; als je ze allemaal neemt kan er wel wat vanaf.

2. Samengevat van 2010: Wiskunde B (VWO), M&O (VWO), Biologie (VWO), Scheikunde (VWO), Natuurkunde (VWO)
ook hier is niet in geschreven!

Richtprijs: 5 euro per stuk; als je ze allemaal neemt kan er wel wat vanaf.

3. 2x Binas VWO: de linker is gloednieuw, speciaal voor de examens gekocht. de rechter is wat ouder en er is in geschreven (zoals het hoort )

Richtprijs Binas links: 20 euro
Richtprijs Binas rechts: 10 euro

4. 4x woordenboek: zie foto, editie 2006! De woordenboeken NL-DU en DU-NL zijn nog nooit opengeweest.

Richtprijs: 5 euro per stuk; als je ze allemaal neemt kan er wel wat vanaf.

5. Pulsar Chemie VWO: scheikundeboeken. 2x deel 1, 1x deel 2 en 1x de uitwerkingsbundel van deel 1

Richtprijs: 10 euro per stuk, uitwerkingsbundel krijg je er gratis bij als je ze 2 boeken koopt.

6. Kiliaan VWO: Zo goed als nieuw, er is niet in geschreven!
Richtprijs: 30 euro

7. AUP Latijn woordenboek (geschreven door prof. dr. Pinkster) 2e druk: hét Latijn woordenboek; alleen deze woordenboeken zijn toegestaan op het centraal examen. Er is niet in geschreven!

Richtprijs: 30 euro

8. Weet niet meer precies wat dit is.. soort van uitwerkingsboekje van Wiskunde. Is niet in geschreven en zo goed als nieuw.

Richtprijs: gratis als je me een trakteert op een drankje. Geen verkapte dates.

Voel je vrij om te bieden en ik hoor het wel van je!

Piano.

ik heb ook nog 2 kapotte laptops te koop, zie andere advertentie
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:24:12 #2
22273 Dizer
Save the beard!
pi_83780317
Subforum ingesteld.
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')