quote:Op zondag 11 juli 2010 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De top 25 was ook wel grappig. Had het vermoeden dat de scantraxx platen meer 'zendtijd' kregen tijdens de top 25. Bedoel ctrl alt del werd wel heel snel uitgemixt.....
Je moet mij echt eens even uitleggen wat jou taak/werk voor die avond was want ik ben erg benieuwd. Na wat te hebben teruggelezen ben je ook constant op fok geweest. Of sla ik hier ergens de plank goed mis?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:05 schreef Qunix het volgende:
Ik had geen cent uit gegeven.... Zelfs niet voor de parkeer plaats.
Ik woon vlakbij de ArenA. Inderdaad... Tussen 3 uur en laat was ik daar geweest. Ik ben niet iemand die danst, ik kijk vanaf de tribune toe. Filmpje gemaakt van de zijlijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Je moet mij echt eens even uitleggen wat jou taak/werk voor die avond was want ik ben erg benieuwd. Na wat te hebben teruggelezen ben je ook constant op fok geweest. Of sla ik hier ergens de plank goed mis?
Mijn verslag komt er later vandaag aan.
Okee, ik ben dan weer een persoon die dan moet bewegen. Van de tribune af kijken kan ik alleen als ik er echt helemaal doorheen zit. Ieder zo zijn eigen ding.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de ArenA. Inderdaad... Tussen 3 uur en laat was ik daar geweest. Ik ben niet iemand die danst, ik kijk vanaf de tribune toe. Filmpje gemaakt van de zijlijn.
Wat ik daar deed?Hghegheghe....
Hier kwamen ze wel samen het podium op maar vrijwel allemaal draaiden ze alsnog gewoon ieder een half uur na elkaar.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef T_Killer het volgende:
De Party Lab draaide wel oke maar kon me ook niet helemaal bekoren. Dat hele concept van 'DJ teams' lijkt na 2 Hardbass edities en dit feest gewoonweg niet te werken.
nice!!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
he psst:
http://q-dance.nl/q/event(...)/list_messages/11204
XQ fusion
Club Bizarre remix is niet echt aan mij besteed, Muzic Or Noize remix welquote:
leuke aftermoviequote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
is er geen versie waar dat stukje van 4:05 in zit? dat is zoo vet.
Hoe vaak zouden ze niet al die mix hebben gedaan, van Sound of the Thunder naar Shiverz, vroegen wij ons af op de tribunequote:Op maandag 12 juli 2010 16:33 schreef 16meter het volgende:
DBSTF was weer te slecht voor woorden.
sound of the thunder blijven draaien op elk feest
Nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef StM het volgende:
Ik vermoed dat je 1 van de ontwerpers bent bij Q dan wel 1 van hun partners? (Omdat je het GLA hebt gedaan en vlakbij de arena woont waar natuurlijk ook het Q / ID&T HQ is)
Ik wil hem ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hoe was de Live-TV stream? Niemand die opgenomen ben wel benieuwd
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik gok dat je voor het vuurwerk zorgde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |