haha, Tanz Elektricquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Vanaf 0.44, ben ik de enige die hierbij aan een bepaalde zatox plaat denk?(Toevallig die van de sig van degene boven mij
)
So far, not impressed. Al zegt dat voor mij niet direct heel veel aangezien ik alles vaak een aantal keer moet horen om een goede impressie te krijgen. We zullen hem in de Fabriek wel te horen krijgen en dan kan ik er meteen een goed oordeel over vellen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
intro begon aardig.. maar de typische melodie vermoord het nummer weer eens.. nee, geen fan
Nu weten we in ieder geval waar de vocals van Josh & Wesz - Drumz vandaan komen.quote:
Hebben ze ook al niet in een zany nummer gezeten? FEEEEEEL THE DRUMS!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu weten we in ieder geval waar de vocals van Josh & Wesz - Drumz vandaan komen.
zeker welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Hebben ze ook al niet in een zany nummer gezeten? FEEEEEEL THE DRUMS!
Ik vind hem weer totaal niksquote:
Ook wel interesse inquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Over drumz gesproken, heeft iemand die "josh en wesz funpack" (of zoiets was het) nog?
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:33 schreef eQuaL het volgende:
Nog niet echt zin in morgen eigenlijk
Moet altijd even inkomen met dat soort feesten
Zeker in de trein ernaar toe (2 uur reizen) begin je te denken, tja, waarom ga ik eigenlijk niet gewoon naar bed![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:53 schreef Bab00n het volgende:
Zegh, Josh & Wesz op een Q-Dance event? Is dat nieuw? Wil graag meer van die twee horen en als Q-Dance ze voortaan boekt, komen ze in ieder geval meer in the picture.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |