Die still-image met de Q-Dance sinterklaasmijter ben ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef NLS04 het volgende:
en dit weekend gewoon
2 dagen lang (en misschien wel 3 of 4)![]()
weinig bijzondersquote:
oudje, maar wel tofquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef NLS04 het volgende:
Mijn track van vandaag:
Wat klapt deze er toch hard op![]()
Wel grappig dat ik er net pas achter kwam dat tha bazz pimpz gewoon een alias van Deepack was
is al een paar weken bekend, heb hem laatst al gedownloadquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wist niet dat de anthem van Decibel gratis is...
Vet hoe ook die tonen worden aangepast door een simpel schuifje op 3:40
Whaha, zwaar vet!! Ik wil er ook wel 1!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:18 schreef T-Force het volgende:
ik wil big-ass-meeting op Feestfabriek.
Iemand enig idee waar en wanneer we fatsoenlijk kunnen afspreken?
Hier nog iemand die toevallig dit AVIO-shirt wil?
[ afbeelding ]
Gemaakt door onze eigen Boy25 euro exclusief verzendkosten
Ben blij met de leuke reacties op mijn ideequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:28 schreef Levitas het volgende:
Whaha, zwaar vet!! Ik wil er ook wel 1!
Hoe lang is de verzendtijd ongeveer?
quote:Aanstaande zaterdag wordt De Q-dance Feestfabriek niet alleen LIVE uitgezonden op Q-dance Radio, maar ook via Q-dance Video!
Voor iedereen die er niet bij kan zijn, stem vanaf 22:30 uur af op Q-dance.nl en kijk mee naar de LIVE beelden van de Q-dance Feestfabriek in de Amsterdam ArenA.
De video broadcast is afgelopen om 2:00 uur, maar de radio uitzending gaat natuurlijk tot het einde door.
Gewoon Lowpass cutoff filtertje, niets boeiendsquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wist niet dat de anthem van Decibel gratis is...
Vet hoe ook die tonen worden aangepast door een simpel schuifje op 3:40
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:12 schreef mstx het volgende:
Geen idee hoe ik die OP kan aanpassen in die wiki.Maar ik heb dus verplicht een nieuwe usericon.
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Komt het door de nieuwe layout die net 5 minuten in de lucht is?
Ik had net zo'n leuke .gif
Thera staat trouwens wel als een mongool achter de draaitafels.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:49 schreef HeLLuM het volgende:
Heavyweight original knalde er ook heerlijk op, bij Thera @ Ground Zero, afgelopen weekend.
Vond 'm live en gepitched een stuk vetter klinken, maar da's ook de bedoeling met dance-music, lijkt me..
Toneshifterz - Can't failquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/81AA1
Was deze nou al ergens HQ? Ben de naam ook helemaal vergeten
Tanz Elektricquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Vanaf 0.44, ben ik de enige die hierbij aan een bepaalde zatox plaat denk?(Toevallig die van de sig van degene boven mij
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |