Ik hoop dat zo hard hčquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thrilogy is officieel aangekondigd, nu hopen dat Zatox een zaal heeft
Als ik daar rekening mee ga houden kom ik nergens.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:39 schreef ReMcOrE het volgende:
voor mij Thrillogy meestal geen optie i.v.m. de reisafstand
kleine uitbreiding: reisafstand i.c.m. kameraden die er toch niet heengaan = geen Thrillogyquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Als ik daar rekening mee ga houden kom ik nergens.
Hallo ReMcOrE, wij zijn je kameradenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
kleine uitbreiding: reisafstand i.c.m. kameraden die er toch niet heengaan = geen Thrillogy
owja, bijna vergetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hallo ReMcOrE, wij zijn je kameraden![]()
Die hebben dat toch al gedaan? of was dat DBSTF die Deepack uitgenodigd hadden....weet het ff niet..quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:04 schreef InGebruik het volgende:
Heb me nooit heel erg verdiept in de Thrillogy edities, maar zou het zo kunnen zijn dat Deepack een stage mag hosten? Zou mij niet verbazen.
Ja, heb er ook niet echt in verdiept. Vorig jaar stonden ze in ieder geval op de editie van DBSTF toen ze de Dee-Block & S-te-Pack liveact deden. Of ze ook al een eigen stage gehost hebben weet ik niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die hebben dat toch al gedaan? of was dat DBSTF die Deepack uitgenodigd hadden....weet het ff niet..
Zatox zaal zou wel heel vet zijn, maar daar komen toch alleen maar "Gangstah" fans op af, vraag is of je dat wiltquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
D&S hebben een zaal gehost en ze uitgenodigd en ook Charly lownoise (het jaar daarvoor) heeft een zaal gehost en ze toen uitgenodigd...
Ik denk dat Stm met BH of TBY wel eens gelijk zou kunnen hebben, al is frontliner een gevaarlijke outsider, evenals wildstylez.
Ik hoop op: ZATOX,Acti, tatanka, Alpha twins. Maar die koppen trekken geen volle zalen, dus waarsch helaas..![]()
Wel grappig dat ik dat nu pas lees.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:01 schreef NLS04 het volgende:
Mijn track van vandaag:
Wat klapt deze er toch hard op![]()
Wel grappig dat ik er net pas achter kwam dat tha bazz pimpz gewoon een alias van Deepack was
quote:Vamper is Busy with So High Rmx ... I love it!!! Also Tanz Electrik rmx is almost finish ! I will Put both rmx in my album!
Deze kerel blijft verassen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:09 schreef mstx het volgende:
http://twitter.com/DJZatox/statuses/18029520757
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |