abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84123521
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Precies, dat zei ik dus ook al
of hij gaat niks extra's doen en gewoon vol knallen als B-Front
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:31:23 #277
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_84123682
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar met "dood en verderf" tracks bedoel ik dingen als Magic, Nightmare,Poltergeist,Trauma,Samara
Magic vind ik eerlijkgezegd juist een blije kutplaat (net als godzz powe rr).
Maar dingen als Crypsis & Luna - Torture kan ik wel waarderen en zijn ook nog wel aardig "hard" ja.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:48:01 #278
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_84124132
quote:

[..]

Maar angst is niet de eerste emotie die opkomt bij 95% van de hardstyle van tegenwoordig, ik zie eerder regenbogen,my little pony, en wollige knuffelbeesten ipv zwart, dood,verderf en marteling
Dan luister je imo toch echt naar het verkeerde genre, probeer industrial eens .

Magic een blije kutplaat wut wut ?
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:54:45 #279
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_84124403
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Dan luister je imo toch echt naar het verkeerde genre, probeer industrial eens .
Het komt wel eens voorbij in mijn playlist maar ik kan er toch net te weinig mee om me er echt in te gaan verdiepen Ik luister af en toe wel Outside Agency, wat op zijn tijd ook flink duister kan zijn
quote:
Magic een blije kutplaat wut wut ?
inderdaad, wut wut?

Maar een aantal crypsis platen vallen voor mij ook wel onder het kopje duister, bijv: transmission of idd torture,
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:31:35 #280
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_84125619
quote:

[..]

Precies, dat zei ik dus ook al

@Rike: ik hou van hard, zo hard mogelijk binnen de grenzen van het genre, het heet toch niet voor niets HARDstyle.
Ik wil dat mensen weer bang van me worden als ik ze laat horen waar ik naar luister (en dat lukt nog wel met sommige artiesten zoals die neger en die ginger maar ook de man met de pet kan er iets van
Maar angst is niet de eerste emotie die opkomt bij 95% van de hardstyle van tegenwoordig, ik zie eerder regenbogen, my little pony, en wollige knuffelbeesten ipv zwart, dood, verderf en marteling
- so much truth in deze met beeldspraak opgeleukte post
en Double Rainbows zijn wèl cool

Magic/Godzz hebben imo ook al wat in kracht ingeleverd door het grijs draaien
Wat je vindt, ...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:04:32 #281
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_84126982

Brainkicker is al zijn releases aan het uploaden... toch wel lekker om terug te horen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_84129560
Shockeren met je moet Terror ofzo doen Gewoon zeggen dat je daar naar luistert

Maar leuk dat hij ze upped. Stuk voor stuk lekkere nummertjes
pi_84131207
1
2
3
4
We got that head knock shit that makes you break your neck
When we’re in this house, we wreck the discothèque
Throw your hands up in the air, don’t ever disrespect
Ha! We’ve got you under attack

EIndelijk is ie uit :9~
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:19:01 #284
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_84132390
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Het komt wel eens voorbij in mijn playlist maar ik kan er toch net te weinig mee om me er echt in te gaan verdiepen Ik luister af en toe wel Outside Agency, wat op zijn tijd ook flink duister kan zijn
[..]

inderdaad, wut wut?

Maar een aantal crypsis platen vallen voor mij ook wel onder het kopje duister, bijv: transmission of idd torture,
Juist, The Outside Agency en Ophidian as Meander of Raziel kan ik erg aanraden .

Bij Magic zie ik altijd wel lijken rondvliegen eigenlijk (als we toch met beeldspraak bezig zijn ).
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:59:54 #285
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_84133891
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:

Bij Magic zie ik altijd wel lijken rondvliegen eigenlijk (als we toch met beeldspraak bezig zijn ).
Ja ik dus ook DE-STROY!! tutututttuuutu en zulks
ook al is ie redelijk grijs gedraaid hoor ik hem liever dan voor de zoveelste keer een of andere BH/HHZ plaat. Maar ook liever dan bijv een Gangsta wat een vette plaat is an sich, maar toch minder sfeer uitademt als plaat in mijn ogen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:32:26 #286
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_84135113
De Bioweapon remix van Gold:

Origineel is vetter maar ook deze remix vind ik prima te doen
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_84135652
Zo ik kom ook maar weer eens gedag zeggen na mijn feestfabriek coma.

Was mooi feestje ik weet er niet meer alles van want ik had flink goed gezopen maar ik weet wel dat ik de hele avond heb staan genieten. Ook 't reuzerad was echt geniaal. Heel mooi om die hele mensenmassa daar beneden te zien staan. Over de muziek ga k me verder niet uitspreken want ik vermaak me toch wel als er een beetje tempo en een goeie kick in zit.

Verder zin in morgen free festival
Bioweapon rmx is wel lekker maar kan niet tippen aan 't origineel idd, en ik kijk uit naar de slim shore rmx van dominator en chemical samen met B-front is ook lekker scary noises vind ik te duister. Ik ben niet zo van het martelen

Edit: Linkjes, wel zo netjes

vrijdag 16 juli 2010 @ 15:57:52 #288
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_84135924
Ik wil ook echt te graag naar free festival..is er iemand die uit het zuiden/brabant gaat ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_84138789
Ik ga morgen ook naar Free Festival, laatste keer 2-Sidez aanschouwen
pi_84139378
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef mstx het volgende:

[..]

Magic vind ik eerlijkgezegd juist een blije kutplaat (net als godzz powe rr).
Maar dingen als Crypsis & Luna - Torture kan ik wel waarderen en zijn ook nog wel aardig "hard" ja.
Magic een blije kutplaat... wut?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:38:55 #291
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_84139599
Als magic blij is.. wat vind je dan van scrap attack en zulks?

Die bioweapon remix is het eerste fatsoenlijke wat ik van die jongens heb gehoord
Hij krijgt de Bartman seal of approval
pi_84139824
Vind de Bioweapon remix misschien wel vetter... eerst een aardige anticlimax (wat ze nu wel heel erg aan het forceren zijn als hype..) en daarna die vette melodie met een stuk hardere kick dan het origineel.

Magic blij? Whaha. Ik herinner me nog B-Front @ Qountdown, 1 van de eerste keren dat ik 'm live hoorde. Zat even te chillen op de tribune.. wat een geweld i.c.m. HMH geluid en een vette lasershow. Absoluut een van de betere platen dit jaar.

Over Free Festival gesproken, gaat er nog iemand vanuit Utrecht?
pi_84141749
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Brainkicker is al zijn releases aan het uploaden... toch wel lekker om terug te horen
Black Was... Always My Colour en Ring That Shit knalt lekker door
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De Bioweapon remix van Gold:

Origineel is vetter maar ook deze remix vind ik prima te doen
eens met e-d-m-a
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_84141983
Alphaverb @ In Qontrol 2010, openen met Keep It Coming; hoe heldig is dat?!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:52:28 #295
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_84144261
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:31 schreef 16meter het volgende:

[..]

Magic een blije kutplaat... wut?
http://tinyurl.com/2vwlydu
Dit stuk dus, dom melodietje.
Meest overgewaardeerde plaat van dit jaar.

Oja over B-Front gesproken;
quote:
Track done with @Dj_Digital_Punk!! Great track!!
http://twitter.com/djbfront/statuses/18704213296
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_84148938
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:52 schreef mstx het volgende:

[..]

http://tinyurl.com/2vwlydu
Dit stuk dus, dom melodietje.
Meest overgewaardeerde plaat van dit jaar.
Ach man, vlieg toch heen Dat is juist het lekkerste stukje

Maar ik ken het wel hoor, dat je je echt kapot ergert aan bepaalde tracks. Dat heb ik met Gangstah en Music Made Addict. Op zich helemaal geen slechte nummers, maar ze zijn zo verschrikkelijk gehypet

Publiek gaat altijd HELEMAAL los zodra ze de eerste tonen van Gangstah horen Like wtf, dat nummer was eventjes leuk op Q-Base vorig jaar, maar thats it

Misschien had je Magic een stuk leuker gevonden als het meer underground was gebleven?
pi_84150343
Is dat nu al te vrolijk? Ik denk dat ik dan wel heel weinig kan hebben qua duister . Ik vond Magic eerst echt helemaal niks maar kan 'm nu op zich wel waarderen, ook al vind ik Godz Powerr en Become The Sky nog steeds beter..

Gold mag trouwens wel snel uitkomen nu! En ik merk nog helemaal niks van Fusion die sneller zou gaan releasen omdat gestopt zijn met vinyl persen Maarja, ik begin vast weer te snel met klagen over dingen die tijd nodig hebben.
pi_84150698
I stand here before you now
Truthfully, unafraid. Why?
I stand here, because I remember!
I remember that which matters most
We are still here!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:31:04 #299
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_84155157
K vin die Bioweapon remix ook gewoon lekker

En Magic duister... ach.. t is maar net wat je definitie van duister is.. Veel zware kicks? "Enge" geluidjes( meer in t idee van horrortunes)? De vocals? Of de vibe die het geheel uistraalt.

Iedereen kijkt dat anders maar vergelijkbaar tegenaan.. dat is de smaaknuance bij liefhebbers van 1 stijl muziek.. So be it.. Doe mij maar hard ragge! en een zomerse bier in je hand zon op je pan plaat zo af en toe tussendoor bij het betere weer.....
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_84158962
quote:
Iedereen kijkt dat anders maar vergelijkbaar tegenaan.. dat is de smaaknuance bij liefhebbers van 1 stijl muziek.. So be it.. Doe mij maar hard ragge! en een zomerse bier in je hand zon op je pan plaat zo af en toe tussendoor bij het betere weer.....
QFT!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')