Magic vind ik eerlijkgezegd juist een blije kutplaat (net als godzz powequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar met "dood en verderf" tracks bedoel ik dingen als Magic, Nightmare,Poltergeist,Trauma,Samara
Dan luister je imo toch echt naar het verkeerde genre, probeer industrial eensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar angst is niet de eerste emotie die opkomt bij 95% van de hardstyle van tegenwoordig, ik zie eerder regenbogen,my little pony, en wollige knuffelbeesten ipv zwart, dood,verderf en marteling
Het komt wel eens voorbij in mijn playlist maar ik kan er toch net te weinig mee om me er echt in te gaan verdiepenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dan luister je imo toch echt naar het verkeerde genre, probeer industrial eens.
inderdaad, wut wut?quote:Magic een blije kutplaat wut wut?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik dus ook al![]()
@Rike: ik hou van hard, zo hard mogelijk binnen de grenzen van het genre, het heet toch niet voor niets HARDstyle.![]()
Ik wil dat mensen weer bang van me worden als ik ze laat horen waar ik naar luister (en dat lukt nog wel met sommige artiesten zoals die neger en die ginger maar ook de man met de pet kan er iets van![]()
Maar angst is niet de eerste emotie die opkomt bij 95% van de hardstyle van tegenwoordig, ik zie eerder regenbogen, my little pony, en wollige knuffelbeesten ipv zwart, dood, verderf en marteling
1 2 3 4 | When we’re in this house, we wreck the discothèque Throw your hands up in the air, don’t ever disrespect Ha! We’ve got you under attack |
Juist, The Outside Agency en Ophidian as Meander of Raziel kan ik erg aanradenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het komt wel eens voorbij in mijn playlist maar ik kan er toch net te weinig mee om me er echt in te gaan verdiepenIk luister af en toe wel Outside Agency, wat op zijn tijd ook flink duister kan zijn
[..]
inderdaad, wut wut?
Maar een aantal crypsis platen vallen voor mij ook wel onder het kopje duister, bijv: transmission of idd torture,
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bij Magic zie ik altijd wel lijken rondvliegen eigenlijk(als we toch met beeldspraak bezig zijn
).
Magic een blije kutplaat... wut?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Magic vind ik eerlijkgezegd juist een blije kutplaat (net als godzz powerr).
![]()
Maar dingen als Crypsis & Luna - Torture kan ik wel waarderen en zijn ook nog wel aardig "hard" ja.
Black Was... Always My Colourquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Brainkicker is al zijn releases aan het uploaden... toch wel lekker om terug te horen
eens met e-d-m-aquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De Bioweapon remix van Gold:
Origineel is vetter maar ook deze remix vind ik prima te doen
http://tinyurl.com/2vwlyduquote:
http://twitter.com/djbfront/statuses/18704213296quote:Track done with @Dj_Digital_Punk!! Great track!!
Ach man, vlieg toch heenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:52 schreef mstx het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/2vwlydu
Dit stuk dus, dom melodietje.![]()
Meest overgewaardeerde plaat van dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |