Ik ook.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik schrok toen ik zag dat BH dat nummer niet alleen heeft gemaakt... maar dat A-lusion er ook aan mee heeft gewerkt![]()
quote:Showtek definitely owned the main stage at Coloursfest, Scottish biggest festival! The people went nuts when our boys dropped their 'Human' remix of the Killers.The guys were also interviewed and answered questions about dj's to join them, beautiful people and haggis.. Click on the link below to see what kind of crazy answers the two brothers gave
Click HERE for the Showtek version of
The Killers - Human!
Wat een helden zijn het ook zeg die Showtek gozertsquote:
Eigenlijk moet je alsnog een baksteen door de ruit gooien..quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef haakon het volgende:
Maat van me en ik hadden een gast opgebeld die kaarten voor Decibel op marktplaats had gezet.
We zeiden: we komen ze wel ophalen.
Gast: Nee hoeft niet, ik stuur ze wel.
Wij: Nee man, we wonen vlak in de buurt.
Gast: Nee ik stuur ze wel !
Wij: Nee, als ze nep zijn weten we waar je woont.
Gast hing op.. klootzak.
Altijd ophalen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef haakon het volgende:
Maat van me en ik hadden een gast opgebeld die kaarten voor Decibel op marktplaats had gezet.
Gast hing op.. klootzak.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:15 schreef Koepert het volgende:
Arme Schotten... Als dat t beste is wat ze te zien krijgen...
wel scherp dat je er niet ingetrapt bentquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:09 schreef haakon het volgende:
We wisten dat ie in Hengelo woonde, meer niet.
Even op alle fora zijn marktplaats advertentie + naam zetten zodat niemand erin traptquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:53 schreef haakon het volgende:
Gast hing op.. klootzak.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:11 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/395520/1/1/50/evenement-de-q-dance-feestfabriek.html
quote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 21:47 schreef sveno1990 het volgende:
volgens mij kwam D-block and S-te-fan pas na Headhunterz, Wildstylez, Frontliner en Noisecontrollers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dj Thera & Ruff J @ Screamer Hardstyle meets Theracords Fear FmHeeerlijke tracks, heerlijk gemixt
Oohja en leuk verslagje weer, Seth![]()
The hell man....wil je speakers slopen ofzo?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Titan & B-front collabje of project zou niet verkeerd zijn..![]()
Sloooooooooooooop die speakerssssssssssssssquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef RiKe het volgende:
The hell man....wil je speakers slopen ofzo?
(retorische vraag)
Precies, dat zei ik dus ook alquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
zie het wel gebeuren dat B-Frontliner nu uitgebreid gaat worden
Ben benieuwd welke tracks volgens jou dan onder die 5% vallen. Ik ken eigenlijk geen enkel hardstyle nummer waarbij ik denk aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar angst is niet de eerste emotie die opkomt bij 95% van de hardstyle van tegenwoordig, ik zie eerder regenbogen,my little pony, en wollige knuffelbeesten ipv zwart, dood,verderf en marteling
Daarbij denk ik eerder aan terror, industrial, speedcore, darkcore enz. Hardstyle zal nooit zo "hard" worden.quote:zwart, dood,verderf en marteling
True, maar er staat dan ook niet voor niets eenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:09 schreef mstx het volgende:
Daarbij denk ik eerder aan terror, industrial, speedcore, darkcore enz. Hardstyle zal nooit zo "hard" worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |