quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom denken Hardstyle producers dat ze X2X kunnen evenaren?
HHZ heeft dus ook een Brooklyn Bounce nummer geremixt. Helaas slaan ze weer de plank mis bij Scantraxx
Dat is dus dezequote:
ik vind er 2-3 aardige platen op staan ofzo, ook geen platen die ik vaak zal luisteren maar die ik nog wel mee vind vallen.. de rest is ultieme baggerquote:Net als die flut cd van Brennan Heart. Vandaag geluisterd, maar kreeg het gevoel dat het elke keer hetzelfde nummer was
Ik vind hem eerlijk gezegt nog best geslaagdquote:
Ik vind de kick tegenvallenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegt nog best geslaagd![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Spaulding het volgende:
Oeh zaterdag Free Festival. Toch een erg lekkere lineup voor een gratis feestje, ben benieuwd. Kijk erg uit naar 2-Sidez en Crypsis, ben toch wel een grote fan van hun style. Ik las ergens op PF dat 2-Sidez ermee stoppen samen klopt dat??
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat lees ik nu ... 2-Sidez stopt ermee?
Zaterdag @ FreeFestival laatste gig?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:53 schreef Spaulding het volgende:
Ik las ergens op PF dat 2-Sidez ermee stoppen samen klopt dat??
WTF!!!quote:
Nee, Decibel pas weer m'n eerste feestje. Eerst nog even het beest uithangen op vakantie.quote:
Vond het niks.quote:
Deze daarentegen vond ik wel erg leuk. Ben altijd al een fan geweest van het origineel, daar kan deze versie uiteraard niet tegenop maar vind het geen mislukte remix.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat lees ik nu ... 2-Sidez stopt ermee?
Zaterdag @ FreeFestival laatste gig?
Heb het album ook één keer aangehad maar verwacht niet dat deze snel nog een keer aan zal staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Net als die flut cd van Brennan Heart. Vandaag geluisterd, maar kreeg het gevoel dat het elke keer hetzelfde nummer was
en God natuurlijk!! of gewoon alle nummers als free-release op internet gooienquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:24 schreef InGebruik het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk gaan ze wel nog Nomansland releasen!
ik schrok toen ik zag dat BH dat nummer niet alleen heeft gemaakt... maar dat A-lusion er ook aan mee heeft gewerktquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:24 schreef InGebruik het volgende:
Don't speak (sorry, kan er niks aan doen)
Hoe kon ik die nou verdomme vergeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en God natuurlijk!! of gewoon alle nummers als free-release op internet gooien
Dat wist ik al wel. Zoals ik al zei ik kan er niks aan doen en schaam me er ook wel een beetje voor maar ik vind het nummer gewoon wel wat hebben. Dat setje van BH op IQ 2008 toen hij hem voor de eerste (en enige?) keer draaide heb ik helemaal grijs gedraaid. Misschien dat het daarmee te maken heeft.quote:[..]
ik schrok toen ik zag dat BH dat nummer niet alleen heeft gemaakt... maar dat A-lusion er ook aan mee heeft gewerkt![]()
heb nog 10-15 cd's liggen, al wel gedownload maar nog niks van geluisterdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou verdomme vergeten.
Erg vet nummer, al moet ik zeggen dat ik Nomansland zo mogelijk nog leuker vind.
[..]
Dat wist ik al wel. Zoals ik al zei ik kan er niks aan doen en schaam me er ook wel een beetje voor maar ik vind het nummer gewoon wel wat hebben. Dat setje van BH op IQ 2008 toen hij hem voor de eerste (en enige?) keer draaide heb ik helemaal grijs gedraaid. Misschien dat het daarmee te maken heeft.
quote:
Ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:
woensdag hakkûhdag bij 3FM, vandaag de keuze uit:
Human Resource - Dominator
Speedy J - Speed Up
L.A. Style - James Brown Is Dead
heb maar voor Human Resource gekozen
dat is echt zwaar kut, vond het altijd geniale (live-)optredens!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
vertrouwensbreuk tussen jaimy en bob, beste oplossing voor beiden dit
En reken er maar niet op dat er nog tracks gereleased worden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is echt zwaar kut, vond het altijd geniale (live-)optredens!!
blijven ze de tracks (heel) af en toe nog wel draaien dan, of gaan ze echt diep in het archief?
QFFTquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar when one door closes another door opens, dus laat dit de weg opensperren naar mooi-hard-raggende projecten/platen voor de toekomst.
Bij deze hef ik mijn biertje op die'n Rooie en die'n gekke uut Kuuk en zeg:
Dank, heren, Dank!
Proost!
Brok in mijn keelquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
2-Sidez ... idd een mooie live-act. Hoewel ze in het begin een leuk duo waren, heb ik toch nooit echt de synergie tussen die 2 gesnapt.
En zeker nu, nu Bob ongelooflijk hard aan het groeien is, vond ik ze niet meer gelijkwaardig aan elkaar en had meer het gevoel dat Jaimy Bob remde middels dat 2-zijden-'dingetje'.
Maar when one door closes another door opens, dus laat dit de weg opensperren naar mooi-hard-raggende projecten/platen voor de toekomst.
Dank, heren, Dank!
Proost!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
2-Sidez ... idd een mooie live-act. Hoewel ze in het begin een leuk duo waren, heb ik toch nooit echt de synergie tussen die 2 gesnapt.
En zeker nu, nu Bob ongelooflijk hard aan het groeien is, vond ik ze niet meer gelijkwaardig aan elkaar en had meer het gevoel dat Jaimy Bob remde middels dat 2-zijden-'dingetje'.
Dank, heren, Dank!
Proost!
Hear,Hearquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Dank, heren, Dank!
Proost!
Titan & B-front collabje of project zou niet verkeerd zijn..quote:Maar when one door closes another door opens, dus laat dit de weg opensperren naar mooi-hard-raggende projecten/platen voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |