Hee knijntjequote:
Veel plezier alvast vanavondquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast vanavondIk duim ook voor ESP maar vermoed DUI die gaat winnen
quote:
Ja, dan beseffen ze pas dat ze beter als Nederlander geboren hadden kunnen worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn, om Duitsland te verslaan in de finale. Eindelijk gerechtigheid.
Dat wel maar ik acht de kansen tegen Spanje hoger in dat wij kunnen winnen dan tegen de Duitsers, die zijn toch een tikkie gevaarlijker in hun spel imhoquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn, om Duitsland te verslaan in de finale. Eindelijk gerechtigheid.
Voor wat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
ontzettend veel lol gehad onderweg naar huis en tijdens boodschappen doen in DE. MAar toen ik kllaar was en terug naar huis reed kreeg ik een mail dat een oud-kennis plots is overledenquote:
Dan heb je juist meer te verliezen, gevoelsmatig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:37 schreef j95 het volgende:
Het nadeel is, als je tegen Duitsland speelt dan kun je niet verliezen.
Wat een klap in het gezicht is dat ineens dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:38 schreef crv het volgende:
Nee heb
[..]
ontzettend veel lol gehad onderweg naar huis en tijdens boodschappen doen in DE. MAar toen ik kllaar was en terug naar huis reed kreeg ik een mail dat een oud-kennis plots is overleden
Mijn oma's fiets Nee gerechtigheid is verkeerd woord, ik wil gewoon Duitsland inmaken op zo'n groot toernooit, dat zou echt dik zijn.quote:
quote:
Kut zeg, sterkte.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:38 schreef crv het volgende:
Nee heb
[..]
ontzettend veel lol gehad onderweg naar huis en tijdens boodschappen doen in DE. MAar toen ik kllaar was en terug naar huis reed kreeg ik een mail dat een oud-kennis plots is overleden
Nogal ja, hij was net gepensioneerd en vol levenslust en lekker met zijn hobbies bezig. Hij was voor zover we weten niet eens ziek.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een klap in het gezicht is dat ineens dan.Sterkte, het is moeilijk om het een plek te gaan geven...
Even aandacht voor deze creativiteit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
toernooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |