abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:37:42 #1
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83772030
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Vorig deel: Als zwanger worden / blijven niet zo makkelijk gaat #81

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
PCOS

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mijsje:
Augustus 2007 gestopt met de pil. In juli 2008 zwanger, resulteerde in een miskraam. Kleine operaties gehad om een vleesboompje te verwijderen en een eileider open te krijgen. Daarna nog een periode zelf proberen om zwanger te worden. In september 2009 nog niet gelukt, dus terug naar de gynaecoloog. helaas is ook de zesde IUI mislukt. er wordt nu overgegaan op IVF. De informatiebijeenkomst in het AMC is op 25 mei. Begin juni is de IVF van start gegaan.

prinseszondererwt
In november 2007 de pil de deur uit gedaan. Na 9 maanden nog niet ongesteld geworden, dus door naar de gyn. Die schrijft primolut en clomid 50 mg voor. Na 3 rondes met 50 mg wordt de dosis verhoogd naar 100 mg. Hiermee volgens ovutesten en temperaturen wel een eisprong. Augustus 2009: 8e ronde met 100 mg alweer... Oktober 2009: Even gestopt met clomid en zowaar zelf een eisprong. April 2010: starten met IUI zonder hormonen wegens antilichamen bij de zwemmers van mijn lief.

Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
Be happy with the little things in life
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:50:04 #2
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83772415
ik heb maar even een nieuw topic aan gemaakt, jose had de laatste post en kon geen nieuwe vinden

Mijsje balen zeg ik had zo gehoopt voor jou en PZE dat het raak zou zijn

Poezebeest ik snap dat je wat meer duidelijkheid en zekerheid wil hebben, idd is ook het tese en icsi proces ook heel onzeker allemaal

Hier weining te melden, heb nu vakantie en ben die lekker dobberend aan het doorbrengen in het zembad achter in de tuin.. even lekker genieten, straks lekker een glaasje rosé drinken (nu mag ik het nog)..
pi_83777663
Dat dit maar het topic is waarin jullie allemaal zwanger zullen worden...
#geen
pi_83788912
Nummer 82 alweer... Laat het aub de laatste zijn voor ons allemaal!
  donderdag 8 juli 2010 @ 01:09:10 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83792157
Dat zou wel heel mooi zijn! En daarna met z'n alle meeten!
pi_83803800
Nou hier beginnen we morgen weer. Eigenlijk zaterdag maar proberen de uitgangsecho morgen te plannen.
Dus morgen een echo en dan hoor ik of we meteen verder mogen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_83805827
kan dit alleen maar beamen.
we gaan ervoor!
@tally spannend!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_83831001
Tally, ik hoop dat jullie meteen verder mogen... wordt er nog iets aan de medicijnen gesleuteld?

door die IUI moeten wij nog een maand wachten voor we weer echt verder kunnen... (omdat er op dag 23 begonnen moet worden met de decapeptyl, maar dan mag je zeker niet zwanger zijn...) dus voorlopig hier weer geen actie...
pi_83835587
Oh Mijsje dat méééén je niet...... hier wordt je toch zo ongelooflijk niet goed van.... Wat een ontzettende domper!

samen maar aan de rosé deze maand?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_83836411
Gister begon ik met bloeden. Een echte bloeding dus geen roze wc papiertje. En gisteravond laat geen bloed meer te zien Ik voel het, dus het komt er zeker weer aan. Maar dan ga je voor een uitgangsecho en dan is er niets te zien hopelijk alleen qua bloed dan

mijsje: Ik zal waarschijnlijk minder puregon moeten prikken. Als het goed is is er vorige week dinsdag een gesprek over me geweest met het UMCU. Dus hoor ik vandaag ook hoe het gegaan is dat gesprek.
pi_83836826
Mijsje weeeer wachten... Bah.

Tally succes vandaag!

Wij zullen vanwege de vakantie ook moeten wachten, of eigenlijk zijn we net op tijd terug maar gaan we toch wachten. Even rust en een paar kilo eraf, leek ons goed.
pi_83836981
Een voor alle meiden hier.

Succes vandaag Tally

En fijne vakantie pze
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:51:54 #13
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83838630
Succes vandaag tally

PZE een hele fijne vakantie en geniet ervan..

Mijsje, dat is ook wel balen zeg.. Wat isla zegt samen aan de rosé
pi_83846275
En we gaan voor ronde 3
De buik is rustig. De ongesteldheid is een beetje vaagjes
Maar aan de echo te zien is het allemaal weer in orde

Morgenavond weer beginnen met spuiten
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:11:04 #15
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_83852149
Mijsje, weer wachten.. bah...
Tally, gelukkig mag je door! Fijn, zeg!
PZE, wat goed dat jullie de rust durven te nemen... knap, hoor!

Lieve meiden, wat duurt het toch lang voor jullie en wat wordt jullie geduld op de proef gesteld... ik leef met jullie mee en hoop dat jullie ook (liefst snel) een mooi wonder krijgen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_83854804
Tally mag weer door!

meiden

Isla, Rose of zoete witte wijn met ijs...
pi_83855746
Tally fijn dat je weer door kan gaan!

Even vraag: gisteren na weer slikken van de pil die ik trouwens rond mijn eisprong ging slikken ongesteld. Alleen nu net met afvegen 2 grote stukken stug weefsel. En daarna helder bloed met wat slijm.. Is dit normaal of..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_83876812
Cisco
ik weet niet zo goed of het helemaal normaal is, misschien ook wel omdat je rond je eisprong bent begonnen met slikken, dat je "gewoon" een doorbraak hebt. had je nu ook ongesteld moeten worden als je de pil niet was gaan slikken? misschien heb je er geen last meer van als je gisteren weer als dag 1 met pilslikken behandelt... en als je twijfelt, kun je altijd (door de weeks dan) even bellen met de poli van de gyn van jullie ziekenhuis, die kunnen je misschien wel meer vertellen. ik hoop dat dit eenmalig was voor je, want het is wel vervelend...
pi_83890337
Klopt dat ik ongesteld was geworden, netjes 3 dagen na slikken van de pil. Was dus geen doorbraak.. Alleen ik nog nooit dat stugge weefsel gehad en zo groot etc bij afvegen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_83907917
De eerste spuit zit er in!
pi_83907954
Denk je dat het misschien even raak is geweest Cisco?
Dat zou wel heel zuur zijn.
pi_83907970
Ik hoop heel hard dat het deze keer goed gaat en raak is Tally.
pi_83914929
@cisco ik zou het wel even laten nakijken of advies inwinnen.
@tally ik zal voor je duimen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_83917169
Tally, wat goed dat je weer begonnen bent... Ik duim voor je dat er deze keer wel met succes een punctie genomen kan worden...
  zondag 11 juli 2010 @ 16:00:32 #25
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_83919774
tally spannend, ik duim voor een goede punctie.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')