Mooi lijstje!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond 't moeilijker dan verwacht. Ben even mijn geheugen en dvd-kasten nagegaan en kwam mt dit:
Jouw IMDB link klopt niet (ik heb echt waar niet elke link geklikt, alleen deze toevallig, maar hij stuurt dus naar een andere film!)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:21 schreef Windigo het volgende:
13. Avatar (2009) http://www.imdb.com/title/tt0144117/
Klopt. Ik mis inderdaad ook nog wat regulars. En over je (jullie) inzet twijfel ik geen moment.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Gorro het volgende:
[..]
De laatste dagen zijn vaak het drukst. Ik mis nogal wat regulars die nog geen lijst ingeleverd hebben iig. Verder ga ik nog alle mensen van vorig jaar PM-en, is er vandaag een Forum-aankondiging geplaatst en zal het FP bericht nog een keer gekickt worden deze week. Er wordt aan gewerkt
dudequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:38 schreef UltraR het volgende:
Minpunten uitdelen mag niet? Die zouden dan direct naar the big lebowski gaan...![]()
Alleen deze is te kort (50mins ipv de minimale lengte van 60mins), zou je dat nog even aan willen passen?quote:
Ik wou net hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben wel benieuwd naar het eventuele plekje van Inception in deze top 100! En mocht hij er niet staan welke plek hij dan wel gekomen was
ach zo lang is die film toch nog niet uit, wellicht dat een paar mensen hem gaan kijken omdat hij toevallig in je lijstje stondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:09 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt het wel wonderbaarlijk dat in dit complete topic nog niet één keer de film Mary & Max is genoemd.....
(behalve bij mezelf dan)
Was dat niet de slechtste film ooit gemaakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op een medestander met I Love Dries in zijn lijst.
Ik moet mijn top 100 nog posten, maar daar staat hij zeker in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:09 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vindt het wel wonderbaarlijk dat in dit complete topic nog niet één keer de film Mary & Max is genoemd.....
(behalve bij mezelf dan)
Die van mij zouden rechtstreeks naar Requiem for a dream gaan...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:38 schreef UltraR het volgende:
Minpunten uitdelen mag niet? Die zouden dan direct naar the big lebowski gaan...![]()
Bij mij staat hij er net niet in maar ik zou hem er wel in hebben kunnen zetten. Een heleboel films in mijn lijst hebben ongeveer een gelijk cijfer en het blijft keuzes maken en hier en daar blijf ik twisten...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:11 schreef psaexorp het volgende:
[..]
ach zo lang is die film toch nog niet uit, wellicht dat een paar mensen hem gaan kijken omdat hij toevallig in je lijstje stond
OEPS!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond 't moeilijker dan verwacht. Ben even mijn geheugen en dvd-kasten nagegaan en kwam mt dit:
1 The Fountain 2006
2 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain 2001
3 Y tu mamá también 2001
4 Interview with the Vampire 1994
5 The Fall 2006
6 Das Experiment 2001
7 Requiem for a dream 2000
8 A serious man 2009
9 Inception 2010
10 Taking Woodstock 2009
11 Låt den rätte komma in (Let the right one in) 2008
12 Lars and the real girl 2007
13 Lola rennt (Run Lola Run) 1998
14 Little Miss Sunshine 2006
15 Festen (The Celebration) 1998
16 Cruel Intentions 1999
17 Gegen die Wand (Head on) 2004
18 Der Untergang 2004
19 Fucking Amàl 1998
20 Big fish 2003
21 Into the wild 2007
22 Vicky Christina Barcelona 2008
23 The Dark Crystal 1982
24 Notes on a scandal 2006
25 Labyrinth 1986
Ik merk dat er binnen de top25 soms echt een willekeurige volgorde staat, afhankelijk van de stemming.
En ik vergeet vast wat nieuwere films die ik nog niet op dvd heb.
41 was fout en die met Mel Gibson staat bij mij op 1.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Toch wel The Patriot met Steven Seagal op 1, en die met Mel Gibson op 41 hè
Valt me een klein beetje van je tegen Mainport.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Mainport het volgende:
Ik houd het allemaal niet meer bij de laatste jaren, hier wat films die spontaan bij me opkomen waarvan ik vind dat ze ex aequo wat punten moeten krijgen.
[lijst]
Wie leest, leeft niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Valt me een klein beetje van je tegen Mainport.
Valt me een klein beetje van je tegen SaintOfKillers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
85. Le premier jour du reste de ta vie (2008)
Wanker-alert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Mainport het volgende:
Ik houd het allemaal niet meer bij de laatste jaren, hier wat films die spontaan bij me opkomen waarvan ik vind dat ze ex aequo wat punten moeten krijgen.
Lost in translation
There will be blood
A single man
Casablanca
The Godfather
Apocalypse now
Le salaire de la peur
Reprise
Efter brylluppet
Gladiator
Good Will Hunting
Das Leben der Anderen
Eraserhead
Bin-Jip
Jeux d'enfants
Fargo
Requiem for a dream
Sen to Chihiro no kamikakushi
Rear window
Alien
Inglourious basterds
The good, the bad and the ugly
À bout de souffle
North by northwest
Schindler's List
Ik had Flitspaals lijstje cool gevonden als hij Klass had weggelaten, dat is echt een beroerde film.
Hey Mainpurt, alles kits achter de rits? Ik denk dat je 'Torsk på Tallinn - En liten film om ensamhet' wel zal waarderen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:07 schreef Mainport het volgende:
Geef me eens een filmtip, Falco. Seksmisja vond ik niet heel geslaagd, behalve om te, nouja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |