Alprazolam is de werkzame stof in Xanax, maar is niet exact hetzelfde.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1490426/1/25#83768285]Alprazolam is het trouwens en wordt verkocht onder de naam Xanax.
Okequote:
bedankt voor alle reacties, ik zal het nog even in het centrale topic vragenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:20 schreef Burdie het volgende:
Kijk eens in dit topic: [Centraal] Medicatie bij psychische klachten #15
ohja ben trouwens gestopt met roken/blowen/drinken doordat mijn klachten bestaan uit maagklachten en veel braken wil ik niet mn maag nog verder belastenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef boyv het volgende:
Benzo's zou ik sowieso mee oppassen. Helemaal als je een drinker / blower / snuiver bent, maar ook als je verder nuchter blijft.
Een tablet opzich kan vaak geen kwaad. Maar door het hele ritueel van dagelijks innemen kan eigenlijk bijna niet voorkomen worden dat je er ontwenningsverschijnselen van gaat krijgen, of misschien wel verslaafd aan raakt.
Alprazolam is het trouwens en wordt verkocht onder de naam Xanax.
De dokter denkt dat de maagklachten misschien door angst veroorzaakt worden en als dat echt zo zou zijn zou dit een tijdelijke oplossing zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:46 schreef Yoewie het volgende:
Het is toch juist de bedoeling dat je van Xanax rustig/ontspannen wordt?
Maar als jouw somatische klachten uit maagklachten bestaan, dan snap ik niet waarom je dat middel krijgt?
Bij maagklachten zou ik eerder denken aan een maagonderzoek (als je die al niet hebt gehad) en als je een ontsteking hebt of maagzuur daar aan gerelateerde medicijnen voor krijgt.
Of...speelt er meer behalve maagklachten?
ga maandag idd maar eens langs de apotheek, de huisarts weet het ook niet echt meer geloof ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:25 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ga eens langs de apotheek of de huisarts, zou ik zeggen.
Doe eens wat voorbeelden als in " hoe anders?"quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Je lichaam gaat er gewoon anders mee om.
en dat is inherent aan het ouder worden toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Je lichaam gaat er gewoon anders mee om.
snap ook niet precies wat ie daarmee bedoeldquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef rubje het volgende:
[..]
en dat is inherent aan het ouder worden toch?
kloptquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:06 schreef Samson het volgende:
Denk dat iedereen overal anders op kan reageren, ik heb ooit wel eens morfine gehad en merkte er niet echt veel van. En met een operatie moeten ze bij mij zo'n beetje 2x spuiten dan wat normaal is om eea te verdoven, geen idee hoe dat kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |