Dat kun je mensen niet aandoenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Al die saggerijnig schmoelen![]()
Zullen we met zijn allen een andere SC in stappen?
Gewoon om ze bang te maken
bij het WK topicquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf zondag thuis.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
Netwerk over het gevaar van losgeslagen (voetbal)menigten.
Ik zat ook al aan jou te denken, jij gaat er 's avonds vaak nog even uit. Zondag en eventueel dinsdag liever niet dus.quote:
Reldelquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Oi, dat is flink schrikken. Hoop met je mee dat er niks aan de hand is!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef hondjes het volgende:
Mijn dochter belde net dat ze is aangereden door een bus, politie erbij.
haar hele auto in mekaar..
Ze zei, ik heb zelf niets, jeetje, ze is wel 5 maanden zwanger.
Straks belt ze weer, hopenlijk is alles goed.
Sjezus hondjes das helemaal schrikkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef hondjes het volgende:
oei Hondjes schrikken zeg. laat straks ff weten als ze weer belt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef hondjes het volgende:
ow......... ik hoop met je mee, sjezus da's schrikkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:36 schreef hondjes het volgende:
Het gezeik over ava's begint al. Let the games beginquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
Om niet dat topic te verslowchatten, goede sier?
Je denkt dat ik dat topic open voor de eer ofzo?
Ik opende dat topic naar aanleiding van een grapje van mij over een aanvraagtopic. Ian ging er serieus op in en opende er zelfs een topic over waar zijn topic bleef.
Vandaar opende ik dat topic, maar het zal wel weer een aandachtshoerenaktie van mij zijn ofzo.
Het zal wel.
Doei, ik ga even wat anders doen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gezeik over ava's begint al. Let the games begin![]()
Deja veu
dat was het eerste dat ik dacht toen ik dat ding zag, hij riep gewoon naar mequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
oh geinig ding zeg FANN, leuk dat je zo aan Soury denkt.
en wat een saaie domme wedstrijd, en Hondjes hoop op nieuws van je straks.
Dit wordt een rare maandquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
en Hondjes hoop op nieuws van je straks.
Ik snap die hele post nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gezeik over ava's begint al. Let the games begin![]()
Deja veu
Je maakte dus een grapje vanmiddagquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus hondjes das helemaal schrikken![]()
Zal vast wel goed komen als ze nu zelf al zegt dat ze niets heeft maar toch.
Wel moeilijk zoiets, als moeder ook, zeker met zoveel afstand ertussen.....sterkte
Lig je?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Goffer lig ik hier in mijn eentje te posten
Ik hang eigenlijk onderuit, maar dat staat zo eng: Ik hang in mijn eentje te postenquote:
Op de BBC noemen ze de Duitse trainer en z'n assistent The oldest boyband in the worldquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zat er aan te komen, Spanje voetbalt beter. Maar.......'t blijven Duitsers, dus ze zijn er nog lang niet
ow...... nah ik hang een beetje in mijn stoel da's ook weer vreemd om te zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hang eigenlijk onderuit, maar dat staat zo eng: Ik hang in mijn eentje te posten![]()
Geinig dit De domste opmerkingen van niet-kenners tijdens het WK. #4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |