Ben je verliefd op Opdekop?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:18 schreef justmattie het volgende:
[..]die blijft gewoon nice
Best grappig, zo'n dorpsfeest in Weidum. Deed me denken aan ons straatfeest van vroegah
Je mag wel wat foto's van dames posten andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:19 schreef HJTP het volgende:
ik klikte voor het 'Met Leeuwarder schoonheden' deel in de TT, en het enige wat ik zie is geklets
Welke vriendin? Ben alweer een tijd vrijgezelquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor mij niet, wellicht voor jou, opdekop en je vriendin wel?![]()
ga je de 17e ook me dan?
Hubbahubbaquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke vriendin? Ben alweer een tijd vrijgezel
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen die worden gepwnt @ Youtube
voor ensaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke vriendin? Ben alweer een tijd vrijgezel
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:28 schreef Ensaf het volgende:
Ik krijg niet een folder in de bus van 'Dong Energy', die speciaal een folder voor Friesland gemaakt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik krijg niet een folder in de bus van 'Dong Energy', die speciaal een folder voor Friesland gemaakt hebben.Ik moets ook hele erg lachen, tevergeefs naar de gistverbrandingsintallaties in het foldertje gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg niet een folder in de bus van 'Dong Energy', die speciaal een folder voor Friesland gemaakt hebben.Weer een nieuw woordje geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
wat een schijtbaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Crutch het volgende:
Ik heb vroeger nog Callcenterwerk gedaan voor Dong Energy.
Klopt en al helemaal als je voor energie moet bellen.quote:
Je kan niet alles weten inderdaadquote:
Schoonmaken ook, maar ik verdien 10 euro bruto en er gaat geen loonheffing afquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Klopt en al helemaal als je voor energie moet bellen.
Maar het verdiende aardig, dat dan weer wel.
Iedereen is verliefd op mij, wat denk JIJ dan?!quote:
Ik ben ook verliefd op jou. Ik ga je verkrachten zaterdag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Iedereen is verliefd op mij, wat denk JIJ dan?!
Ze heeft wel een bodyguard mee hequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op jou. Ik ga je verkrachten zaterdag.
Ik ben niet verliefd op je?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Iedereen is verliefd op mij, wat denk JIJ dan?!
Je mag meedoen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een bodyguard mee heDus je moet eerst langs mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |