Leuk ding, heb alleen andere dingen die ik eerst wil gaan aanschaffenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
Even spammen: [TK] LG 50PS3000 ( 50" plasma TV )
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Leuk ding, heb alleen andere dingen die ik eerst wil gaan aanschaffen
Als ik ;t geld had.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
Even spammen: [TK] LG 50PS3000 ( 50" plasma TV )
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mocht je het door iemand anders laten ophalen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, t telt allen als je er een bent. Scheldende kennisloze noobs hebben we niks aan.
En lelijk ben je niet, vraag me af wie je zo noemt. Ik mag dan niet verliefd opje zijn, je bent, zonder gekheid, een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien hebJe hebt een Godinnelijk lichaam, afgerond met een krachtig kopje
Als je heks bent mag je met meerdere mensen trouwen zelfsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:28 schreef Opdekop het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen we trouwen? Je hoeft tegenwoordig niet verliefd te zijn om te trouwen hoor! Je mag met andere meisjes seksen!
Dat is inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Opdekop het volgende:
Raar! RAAAAR!
Ik ben moe (lees : chagrijnig).
Ik was al moe (lees : chagrijnig) voordat ik moe (lees : chagrijnig) was.
Zal ik maar gaan slapen? Ik wil vrolijk gaan slapen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:31 schreef Opdekop het volgende:
Oh. Maar dan is het niet meer speciaaaaaal!
Je mag niet met meerdere meisjes trouwen dan hoor. Anders trouw ik wel met justmattie.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:07 schreef Opdekop het volgende:
Oké.
Pfffffffffff hihihiihihihih ik ben en beetje chagrijnig tegen mijn zusje, komt mijn moeder thuis blabla vet aardig doen. Doe ik ook chagrijnig tegen haar
Ik denk dat ik niet meer aardig kan zijn.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:14 schreef Crutch het volgende:
Lekker rappen weet je, want als je werkt dan zweet je, dat lijkt mij geen goed ideetje, lekker rappen weet je.
Blont dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:16 schreef Opdekop het volgende:
Oh ja, ik was niet dronken hoor justmattie. Ik doe niet aan drank! WEETTOKKK
Misschien mag je mee, op de achterbank. Of zit je dan al op die spoilerquote:
geen commentaarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien mag je mee, op de achterbank. Of zit je dan al op die spoiler?
DIe ja!quote:
Daar zit een oranje sticker op dus die is al bezetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien mag je mee, op de achterbank. Of zit je dan al op die spoiler?
Kon je zo'n grote sticker vinden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar zit een oranje sticker op dus die is al bezet
Ze zijn dan ook geniaal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh jeetje!
Ik ken sex en hype letterlijk ut mn hoofd
Ja het slaat ook erg aan zie ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Limburg # 44 Drinkend, rokend en neukend de nacht in
heb ze ff gewaarschuwd.
Dat doe jij altijd toch alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:41 schreef neen het volgende:
Nou laten we nu vast gaan baggeren dan
Het ging toch niet over mijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:18 schreef neen het volgende:
[..]
Lolz jij bent in de war met kwaliteitsposts zeker
Geef die airco aan mij als je weg bent.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:38 schreef Opdekop het volgende:
'Werken, wat is dat?!?!?'
LEKKER EVEN DE AIRCO AAN TERWIJL IK MIJN KOFFER IN PAK! Nog tips, dingen die ik zou vergeten maar niet moet vergeten?
ja, mijn zweep morgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:38 schreef Opdekop het volgende:
'Werken, wat is dat?!?!?'
LEKKER EVEN DE AIRCO AAN TERWIJL IK MIJN KOFFER IN PAK! Nog tips, dingen die ik zou vergeten maar niet moet vergeten?
Hij kan niet wachten tot ik weg benquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geef die airco aan mij als je weg bent.
Kan ik me niet voorstellen.quote:
Nee denk iets recenter, je had een foto gemaakt weest nog welquote:
HAHAHAHAHA Ik moest lachen.quote:
Een foto waarvan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee denk iets recenter, je had een foto gemaakt weest nog wel
Van je troep toch!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:33 schreef Opdekop het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA Ik moest lachen.![]()
[..]
Een foto waarvan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb net 3 corsettenfotos gekregen van een limburg topic babe![]()
![]()
niet zelf gemaakt helaas
ik klaag nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
najaaaa je bent de enige fokker die ze nu gezien heeft,dus niet klagen
dankjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik klaag nietde corsetjes zijn erg gaaf en staan je goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |