Yes. Bedankt heerlijk.Trip down memorylane inclusief Jason Donovan..quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Medeiros heeft toch ook wat met Madonna gehad?
Hmm, Spaansachtige naam, one hit wonder, liefdesliedje, geen idee of het een ex van Madonna is, maar voor dat gegeven komt de gehele mannelijke helft van de wereldbevolking in aanmerking.quote:
Allemaal VAUT!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet de one-hit-wonder ex van Madonna ook alweer?
Was in de categorie Rick Astley....
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:16 schreef anouk-d-1994 het volgende:
heey mensen!
ik zoek de naam van een nederlandse band die engelstalige muziek maakt met een blonde zangeres. in een van hun clips loopt de zangeres al zingend in een trouwjurk door de straten van een stadje. daar doorheen komen ook beelden van haar en haar band al muziek makend en lopend door heel hoog gras. op het eind van de clip loopt de zangeres in haar trouwjurk weer teerug naar de zaal waar ze haar bruiloft had en waar haar man ligt te slapen. ze gaat dan weer bij hem liggen en gaan samen verder slapen. hoe heet dit nummer en hoe heet deze band? weet iemand wat ik bedoel?
quote:
Ik denk dat niemand het weet, don't call us, we call you. Vraag het anders even in het Hiphoptopic. Eenmaal vragen volstaat trouwens, ook daar.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef siekman het volgende:
een cryptische omschrijving
Nu al 2 x gehoord bij stenders eetvermaak op 3fm , en niet terug gevonden op nummergemist of de playlist .
Ik was direct naar hun site gegaan maar hun [ speelt nu list ] was niet bij gewerkt
het is een dame die aan het eind tweet tweet tweet zingt .
Wie o wie gaat me helpen , bijna radeloos . alvast bedankt
'quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:21 schreef siekman het volgende:
nee helaasch
er komt na ieder couplet / refrein even ( ja hoe noem je het ) een schorre bleuszanger doorheen
ik zoek me de klere
lekker nummertjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:43 schreef siekman het volgende:
Ik heb hem gevonden . de uitzending van stenders minuut voor minuut .
nu kan ik slapen hehe
en tweet tweet op het eind
Leuk nummerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef siekman het volgende:
inderdaad , normaal niet helemaal mijn stijl maar deze had wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |