quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek een nummer in de richting van Enigma, dat soort muziek.
Het klinkt alleen iets meer inheems ipv. Romaans. Je hoort vrouwelijk gezang steeds en volgens mij wordt het ook ergens in NL of België gebruikt in een attractie van een attractiepark.
Voor het genre is het een vrij bekend nummer.
Lol, jij bent goedquote:
Wahhah (quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lol, jij bent goed
HeldThanks
Niet gedacht dan men 'm zou vinden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:24 schreef Tamashii het volgende:
Het nummer wat er telkens tussendoor komt bij het nummer untitled van eminem!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet de one-hit-wonder ex van Madonna ook alweer?
Was in de categorie Rick Astley....
Ze had bij die Patrick Hernandez alleen in het achtergrondkoor gezongen schijnbaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hernandez, Benitez, what's the difference?
Hé geinig, dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze had bij die Patrick Hernandez alleen in het achtergrondkoor gezongen schijnbaar.
Nope, dat is em niet. Ze zingt ook niet mee ofzo.quote:
Gokje dan:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij heeft ie een spaansachtige naam.
Yes. Bedankt heerlijk.Trip down memorylane inclusief Jason Donovan..quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Medeiros heeft toch ook wat met Madonna gehad?
Hmm, Spaansachtige naam, one hit wonder, liefdesliedje, geen idee of het een ex van Madonna is, maar voor dat gegeven komt de gehele mannelijke helft van de wereldbevolking in aanmerking.quote:
Allemaal VAUT!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe heet de one-hit-wonder ex van Madonna ook alweer?
Was in de categorie Rick Astley....
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:16 schreef anouk-d-1994 het volgende:
heey mensen!
ik zoek de naam van een nederlandse band die engelstalige muziek maakt met een blonde zangeres. in een van hun clips loopt de zangeres al zingend in een trouwjurk door de straten van een stadje. daar doorheen komen ook beelden van haar en haar band al muziek makend en lopend door heel hoog gras. op het eind van de clip loopt de zangeres in haar trouwjurk weer teerug naar de zaal waar ze haar bruiloft had en waar haar man ligt te slapen. ze gaat dan weer bij hem liggen en gaan samen verder slapen. hoe heet dit nummer en hoe heet deze band? weet iemand wat ik bedoel?
quote:
Ik denk dat niemand het weet, don't call us, we call you. Vraag het anders even in het Hiphoptopic. Eenmaal vragen volstaat trouwens, ook daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |