nee, jammerquote:
Zoek nog ff verder danquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:44 schreef vosss het volgende:
Geen probleem. Ik help graag andere mensen. Daar sta ik ook om bekend op Fok
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
Ik weet welke je bedoelt denk ik. Weet alleen niet hoe die heet. Maar dan zit er een vent in de auto en rijdt door de straten met ondergaande zon. Die zijn een beetje verlaten en echt zo'n mega relaxt nummer. Beetje in de stijl van Tiesto's In Search of Sunrise...
Fuck hoe heet dat nummer nou? Summer in the streets, of end of the summer, ofzoiets...
Gokjequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:36 schreef pongping het volgende:
Keywords: Amerikaanse Cabrio, Miami, Summer, Relaxed
En het is niet the underdog project met summerjam![]()
Help![]()
Deze?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:18 schreef LB06 het volgende:
Weet iemand waar dat deuntje van is dat ze op 3FM regelmatig draaien? Het is een rustig, instrumenteel stukje met alleen een viool (denk ik). Het is een half uur geleden nog gedraaid.
3fm heeft een playlist op zn site staanquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef LB06 het volgende:
Nee helaas. Die is van SkyRadio van heel vroeger volgens mij. Met die 'dichter'.
Dit is een beetje een romantisch liedje, die ik bedoel heeft een droevige ondertoon.
Met Jan van Veen, epicquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:13 schreef LB06 het volgende:
Nee helaas. Die is van SkyRadio van heel vroeger volgens mij. Met die 'dichter'.
Dit is een beetje een romantisch liedje, die ik bedoel heeft een droevige ondertoon.
tief eens op met je, inmiddels ongeveer 10 dezelfde, verzoeken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:44 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Ik zou heel graag de info de volgende beats te weten willen komen.
Hier zijn de links:
http://www.dailymotion.com/video/x9usdm_mtv-cribs-ray-j
Het gaat om het gedeelte waar Ray J zijn gele Lamborghini toont. Dus vanaf 1:12
Birdman & Lil Wayne [ MTV CRIBS:CAR EDITION ]
vanaf 0:22
Vanaf 1:10
Alsjeblieft zeg het me als je het weet, ik wil het zo graag weten!!
Waarvoor reageert niemand op mijn verzoek ?!!
Omdat ik nog steeds aan het zoeken ben... Zo gemakkelijk is deze niet. Ik ben meer van de 'ouwe school' hip-hop, en ik herken het hoge geluidje wel, maar het wil niet vlotten. Ik ben btw al aan het zoeken sinds je eerste post, dus die 9 daarna zijn idd niet echt nodig...quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:44 schreef CR9 het volgende:
Hey mensen,
Ik zou heel graag de info de volgende beats te weten willen komen.
Hier zijn de links:
http://www.dailymotion.com/video/x9usdm_mtv-cribs-ray-j
Het gaat om het gedeelte waar Ray J zijn gele Lamborghini toont. Dus vanaf 1:12
Birdman & Lil Wayne [ MTV CRIBS:CAR EDITION ]
vanaf 0:22
Vanaf 1:10
Alsjeblieft zeg het me als je het weet, ik wil het zo graag weten!!
Waarvoor reageert niemand op mijn verzoek ?!!
Ik typte je vraag in Google en de 3e link was al goed...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:11 schreef _Joy_ het volgende:
Hallo
Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik zoek het liedje van de reclame voor de Citroen C4 Picasso. Ik ben zelf al aan het zoeken geweest maar kan het filmpje nergens vinden![]()
Het is een rustig liedje en ik weet 1 deel van de tekst:
I walk along (of zoiets?) Oooo, what you do to me, what you do to me, ooo
Haha had ik ook met de 1e hit van googlequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:28 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik typte je vraag in Google en de 3e link was al goed...
http://www.muziekinderecl(...)o_reclame_liedje.php
The Plain White T's - Hey There Delilah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |