Jij trakteert?quote:
Geduld is een schone zaak!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
wacht dan tot een ander het opent.
+ een TVP plaatsen als OP.
blijkbaar dus nietquote:
Hahaha! Nee johquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:43 schreef P.F het volgende:
NU zeggen stap ik over naar den haag centraal!
Dan klop ik aan en geef ik je lunchquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Nee johMaar thnx
Ben gewoon aan die arbeit he!
We hebben een bel hoorquote:
Zegquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:48 schreef conleche het volgende:
Oeh! XM in paniek, nu moest ze misschien gaan eten........PF, jij feeder, jij!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Budget: liefst < 450 euro
Formaat: groter dan een netbook
Gewicht: egal
Verder: goede akku, liefst mat scherm, goede videokaart, microfoon, redelijke speakers, wireless, windows, verder zo min mogelijk te verwijderen adware
Waarom wil je er een goede videokaart in Tink? Eigenlijk de enige reden waarom je niet een standaard videokaart erin wilt hebben is als je redelijk nieuwe spellen(grafisch zware) wil spelen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik overweeg deze te kopen:
Samsung R530-Nehro 39,6 cm (15,6 Zoll) Notebook (Intel Celeron T3100 1.9GHz, 2GB RAM, 250GB HDD, Intel GMA X4500MHD, DVD, Win 7 HP) voor ¤ 429
fotoquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:49 schreef Viking84 het volgende:
O hai, ik had deze niet gezien door het ontbreken van de 'a' en nu heb ik dus een nieuwe geopend.
Naja, crosspost dan maar: ik heb twee hele leuke jurkjes gekocht. En eentje daarvan ga ik aan doen naar Mo's wedding
.
Ja goed he!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:48 schreef conleche het volgende:
Oeh! XM in paniek, nu moest ze misschien gaan eten........PF, jij feeder, jij!
Omdat ik tv kijk op de laptopquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:49 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
[..]
Waarom wil je er een goede videokaart in Tink? Eigenlijk de enige reden waarom je niet een standaard videokaart erin wilt hebben is als je redelijk nieuwe spellen(grafisch zware) wil spelen.
De videokaart die in bovenstaande laptop zit is gewoon normaal. Maar nogmaals: goed genoeg voor alles behalve zware spelletjes.
Hier wat linkjes:
Specificaties inclusief vergelijkingen van de videokaart met betere videokaarten
Geen slechte prijs trouwens, ¤ 429,-
Prijzen
Wow, zo goedkoop! Wat relaxed zeg!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:59 schreef P.F het volgende:
Gister naar de Zwaluwhoeve geweest, incl entree, incl lunch, incl armband: 14,20!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:56 schreef Syrena het volgende:
Mad Men
zo bedoel ik t toch helemaal niet schattepoes!quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben liever bij mijn ouders, de hele dag lekker in bikini in de tuin rondhobbelen. Tuin is 450m2 met 3 zitjes dus dat verveeld nooit. Lekkere koffie drinken, binnen staat een tafel waar ik wel aan kan werken, een bank waar ik wel op kan liggen, een kamer waar ik wel in kan staan en mij uitstrekken, ramen die ik wel open kan doen, een badkamer die niet van caravan is gemaakt, een douche waar ik wel langer dan 5 minuten kan douchen.
Het is niet vreselijk, maar ik weet zeker dat jij + nog iemand het nog geen dag uithouden in mijn kamer omdat het gewoon te smal is om langs elkaar te lopen.
Lekker hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb besloten![]()
Ik ga het doen en ga over 2 weken 9 dagen verhuizen![]()
En waarom zou dat met een 'geen goede videokaart' niet lukken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat ik tv kijk op de laptopDie ik wil heeft trouwens ook speakers (geen goede, maar toch) en een microfoon volgens mij. Dat heeft de Dell niet. Als ik de Dell aanpas aan de Samsung, dan kom ik op 500 en nog wat uit.
Oh. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
En waarom zou dat met een 'geen goede videokaart' niet lukken?Hoe krijg je het tv signaal binnen op je laptop? HD? Zou ook geen probleem moeten zijn voor die daar in zit.
zit bij Alexandrium, niet in t centrum!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:04 schreef P.F het volgende:
Ik hoef niet zelfstandig hoor, woon juist liever met roomies.
En nu dwaal ik rond in de hoop de Primark te vinden! Iemand bekend in Rdam?
ja zo rijk dat dat kan wil ik ook worden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:05 schreef -marz- het volgende:
Gefeliciteerd! Toch nog rap besloten.
Ik hou ook niet van verhuizen. Vre-se-lijk. De volgende keer ga ik zelf op vakantie terwijl ik ondertussen alles laat decoraten, inpakken en verhuizen.
Nog niet voldoende.quote:
Ja weet ik, maar moest blijkbaar eerst het overdekte gedeelt door, heb hem nu gevonden!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zit bij Alexandrium, niet in t centrum!!
Poolsterplein 100, metro Oosterflank of trein rotterdam alexander.
Dat is sfeerquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar moest blijkbaar eerst het overdekte gedeelt door, heb hem nu gevonden!
Tuig loop hier zeg!
Best wel aparte serie, na 10 minuten komen die peuken je strot al uit maar zo ging het vrogah dus blijkbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:56 schreef Syrena het volgende:
Ik heb Mad Men seiz 1 gedownkocht. Ben benieuwd!
Ja, geweldig leuke serie. Net zoals de West Wing..quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef -marz- het volgende:
Waarom staat Six Feet Under er niet tussen?
Wat is je smaak?quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Toevallig had ik het vanochtend over Primark met een buurjongen die uit r'dam komt, maar hij wist ook niet waar het was. Wil je kijken of er nog leuke zomerjurkjes zijn PF? Ik ga denk ik binnenkort ook ff kijken.
Hoe kijk je tv? Via welk kabeltje komt je TV signaal binnen op je laptop?quote:
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:23 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Lelystad ook!
* VulcanJ net huis gekocht heeft
Ow vertelquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef -marz- het volgende:
Goed bezigquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
wow! Ik had even de docente van mijn essay gemailed, of ze wist wanneer de cijfers kwamen. Want ik heb nu 2 weken nog de tijd voor het eventueel schrijven van de herkansing en zulks, omdat we ook nog niet weten hoe lang we op huwelijksreis gaan! En toen mailde ze terug dat ze nog niets officieels mocht zeggen (exact cijfer dus), maar dat ze die van mij al had gecijferd en dat ik 'm gehaald heb!
Nu nog maar 2 tentamencijfers afwachten en dan heb ik mijn P! 2! Ik durf er bijna niet op te hopen dat die ook goed zijn gegaan!![]()
Nee, maar wel dezelfde vent iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:32 schreef VulcanJ het volgende:
* VulcanJ IMDB't op Six Feet Under
Whoaaaaaaaaaaa Dexter himself!!!?
* VulcanJ download
* VulcanJ koopt
you're welcomequote:Op woensdag 7 juli 2010 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
en thanks en credits voor kwak omdat die me wat hele nuttige essay tips heeft gegeven![]()
ik ben zo trots op jou!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, gefeliciteerd!. Ik ben inmiddels een bedreven klusser, dus als je hulp nodig hebt...?
.
Ik heb net m'n kledingkast afgemaakt, er moest nog een uittrekbare kledingroede onder een plank en daarvoor moest ik nog wat gaten boren. Maar hij is klaar nu..
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:56 schreef VSZ het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik zie The Wire staan! Zo'n geweldige serie, deze winter alle seizoenen gekeken.
Ik denk dat ik deze winter nog een keer de hele serie ga kijken.
Van dezelfde maker pas ook Generation Kill gezien, ook geniaal gewoon.
Ik heb op dit moment alleen niet echt veel meer te kijken? Iemand een idee, iets wat een beetje dezelfde stijl als The Wire heeft?
De maker van The Wire heeft nu ook Treme op HBO, schijnt goed te zijn, maar ik kan geen goede versie vinden op de nieuwgroepen en torrents duren laaannng!
Maar goed, het is hier rustig op werk, dus ook nog een eetlijstje:
Bran flakes met hv melk
appel
4 br. boterhammen, 2 met humus, 1 met kruidenroomkaas, 1 tosti, komkommer en tomaat
10 amandelen ongezouten
aardappelpuree, halve bos geroosterde worteltjes met honing en thijm, paar opscheplepels erwten, groenteschijf
koffie met melk en schepje rietsuiker
Over verhuizen gesproken, ben twee maanden geleden verhuisd en het begint nu eindelijk een beetje op iets te lijken, ik heb er ook een hekel aan!
nee, echt! ik weet hoe lastig het is soms om (voor het eerst) echt alleen dingen te doen (en dat beetje hulp dat je kreeg tel ik gewoon als alleen). zeker als dat niet vrijwillig is. dus dikke kudos voor jou! omdat je zelf misshcien niet altijd doorhebt hoeveel sterker je bent geworden.quote:
Met die gekke Ray Ray! Ik vond hem het beste personage van de serie, hij speelde ook in The Wire seizoen 2, hoewel Fruity Rudy dichtbij kwam.quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:15 schreef -marz- het volgende:
Een vriendin van mijn huidige buurmeisje woonde er eerst. ik heb nu haar mail, en rechtstreeks gemaild om meer uitleg te krijgen. Redelijk betrouwbaar lijkt me dus...quote:
Buurmannen van 50+ zeker?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:38 schreef _Calimero_ het volgende:
oh,misschien dat ik het huis toch maar niet moet accepteren. ik hoor opeens via via dat er hele rare buurmannen zijn die naakt voor het raam gaan staan als je in de tuin zit, er een huilend kind boven woont -en nogal gehorig is- en dat de andere buurman agressief is.
klinkt als een gezellige straat
Oh, ik wou net naar aanleiding van het vorige topic zeggen dat vloeren leggen echt niet moeilijk is als ik het zelfs kan, maar dat hoeft dus misschien niet meer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:38 schreef _Calimero_ het volgende:
oh,misschien dat ik het huis toch maar niet moet accepteren. ik hoor opeens via via dat er hele rare buurmannen zijn die naakt voor het raam gaan staan als je in de tuin zit, er een huilend kind boven woont -en nogal gehorig is- en dat de andere buurman agressief is.
klinkt als een gezellige straat
Gotta love Google Translatequote:Kaapstad - Twee dodelijke inzet van de twee fenomenen. Recht op Sneijder rijden vuil in de doos, los te schroeven en de pompoen op de eerste post van Robben. Bert van Marwijk heeft de sterren dankt haar en haar Stellone als Nederland terug in de laatste World Cup voor de derde keer in haar geschiedenis na 1974 en 1978, die tulpen in totaal calcium.
geen idee, hij schijnt wel een vrouw en kinderen te hebben,.quote:
sjeesis, dat is wel heel erg. Nee, dan zou ik het ook niet doen en nog maar even wachten totdat er wat anders voorbij komt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
geen idee, hij schijnt wel een vrouw en kinderen te hebben,.
hmm, zij mailt mij nu net dat hij zich aftrekt, en dat de andere buurman haar met de dood heeft bedreigd. Ze raadt het me ten zeerste af om de woning te nemen en zegt dat ze zelf spijt heeft dat ze haar wachttijd hierdoor is kwijtgeraakt.
Ik denk dat ik toch nog niet ga verhuizen
Donders goedkoop! Ik heb vanochtend even een auto voor de pak weggebracht, komt hij er niet eens doorheen omdat een gordel niet goed sluit ofzo en ze kunnen dat ook niet maken blijkbaar omdat het een dealerartikel is ofzo. Dat voor een kutauto die bijna altijd stilstaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:58 schreef loveli het volgende:
M'n auto laten nakijken en op een paar simpele punten flink verbeteren kostte 25 euro. Mijn garage
Echt he?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:26 schreef neen het volgende:
Die cijfers schieten ook echt niet op bij mijbeter kijken ze gewoon eens wat na ofzo.
Jij bent er straks vanafquote:
Ga je ook naar de lichtboei en de swinging millquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Mootje, dat zal wat zijn, wanneer weet je het??
Ik heb vakantieMorgen ook maar een snipperdag genomen.
En vrijdag om 9.30 zitten we op de boot naar Ameland, voor 2 nachtjes, ook zomaar spontaan
Zin in
Ja ik mag nog een toets doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:32 schreef conleche het volgende:
SDB, hoe is het eik afgelopen met jouw toelating die je gemist had? Mag je dat herkansen?
Cali, wat een geluk dat je nog niet had geaccepteerd zeg!!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik mag nog een toets doen![]()
![]()
Ik ga geschiedenis doen en dat wordt een mondeling toets, en hij geeft ook gelijk een cijfer. Ik mag hem bellen als ik er klaar voor ben..
Woningbouwvereniging bellen en navragen waarom de woning nu vrij is en of er inderdaad sprake is van overlast! Ik zou nooit op de mening van een persoon afgaan, maar altijd wederhoor halen (ja, ben mijn journalistenskils nog niet vergeten)quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
geen idee, hij schijnt wel een vrouw en kinderen te hebben,.
hmm, zij mailt mij nu net dat hij zich aftrekt, en dat de andere buurman haar met de dood heeft bedreigd. Ze raadt het me ten zeerste af om de woning te nemen en zegt dat ze zelf spijt heeft dat ze haar wachttijd hierdoor is kwijtgeraakt.
Ik denk dat ik toch nog niet ga verhuizen
Dan ook nog de politie en/of andere buren vragen. Je weet nooit wat de verborgen agenda van een tipgever is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
corporaties zijn daar niet altijd eerlijk overvooral als men een goede huurder op 't oog heeft die naar alle waarschijnlijkheid wel de huur op tijd zal betalen en zulks
![]()
Bij ons op school hebben docenten 15 werkdagen de tijd om tentamens na te kijken (op het einde van het schooljaar kan het zijn dat die deadline korter is). Als docenten die deadline niet halen, moet je gewoon een officiėle klacht indienenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:31 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent er straks vanaf
Maar ze moeten eigenlijk gewoon het goede voorbeeld geven, wat moet een doorsnee student als ik hier wel niet van denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |