jezus TLK was heb jij op?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Persie doet nuttig werk. Ze letten veel op hem waardoor Schneider en de man van glas veel ruimte krijgen
Hij is overschat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef solaire het volgende:
[..]
die zwerver achterin is beter als die sjaken bij ons achterin
Toch zet dan liever Huntelaar in.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Van Persie doet nuttig werk. Ze letten veel op hem waardoor Schneider en de man van glas veel ruimte krijgen
I second that.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:27 schreef solaire het volgende:
[..]
die zwerver achterin is beter als die sjaken bij ons achterin
Duitsland is juist gevaarlijker, die maken makkelijker goalen. En doen meer counteren. Spanje speelt meer voetbal net zoals Nederland.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Helaas wel..
Maar als je van Brazilie kunt winnen dan is Spanje ook te doen !
Pique? die is goed die jongenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is overschat.
Middenveld en Villa is de kracht van Spanje
nee hij loopt veel en de verdediging loopt achter hem aan. Huntelaar is te sloom dus Snijder en Robben zullen zich gaan vastlopen.quote:
Die backs bij Spanje zijn een gevaar voor zichzelf. Als die gaan lopen met de bal ( wat ze ook gaan doen ) krijgen we veel ruimte op de flank en dat is onze krachtquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:29 schreef solaire het volgende:
[..]
Pique? die is goed die jongen
ennuh daters
Beschrijving
Poolse vriendinnen organiseren enn kennismakings bijeenkomst voor vrijegezellen.
Daarom zoeken we vrijegezelle mannen in leeftijd van 20 tot 50.
Als je interesse hebt bel of mail
succes!
Van Persie stond vorige wedstrijd wel weer bijna buitenspel en 1 x in de weg. Hij zou het ook nog verkloten. Beter Huntelaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee hij loopt veel en de verdediging loopt achter hem aan. Huntelaar is te sloom dus Snijder en Robben zullen zich gaan vastlopen.
Van Persie heeft een naam dus ze houden hem altijd extra in de gaten
dat ben ik met je eens, Ramos en Capdevilla en het gebrek aan power op het middenveld. hopelijk krijgen we een scheids die wat toe laatquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die backs bij Spanje zijn een gevaar voor zichzelf. Als die gaan lopen met de bal ( wat ze ook gaan doen ) krijgen we veel ruimte op de flank en dat is onze kracht
Doordat Van persie in de weg stond viel die 2de goalquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Van Persie stond vorige wedstrijd wel weer bijna buitenspel en 1 x in de weg. Hij zou het ook nog verkloten. Beter Huntelaar.
Klopt, maar het moet ook maar net goed aflopen. Ik zou liever Huntelaar zien. Van Persie heeft pas 1 goal gemaakt ofzo ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doordat Van persie in de weg stond viel die 2de goalKeeper zie t de bal te laat
hoge pief bij de fifa is een spaanjool en hij zorgt voor de scheidsrechtersquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:32 schreef solaire het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, Ramos en Capdevilla en het gebrek aan power op het middenveld. hopelijk krijgen we een scheids die wat toe laat
Heb vertrouwen in Van Persie. Geloof anders in mijquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt, maar het moet ook maar net goed aflopen. Ik zou liever Huntelaar zien. Van Persie heeft pas 1 goal gemaakt ofzo ?
Pff hij moet de sterren van de hemel spelen deze ronde. En als hij gaat kloten hoop ik toch dat hij eruit gaat!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb vertrouwen in Van Persie. Geloof anders in mij
amenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff hij moet de sterren van de hemel spelen deze ronde. En als hij gaat kloten hoop ik toch dat hij eruit gaat!
Tuurlijk. Als het niet loopt wisselenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Pff hij moet de sterren van de hemel spelen deze ronde. En als hij gaat kloten hoop ik toch dat hij eruit gaat!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:42 schreef sproetjes het volgende:
ik ga bankhangen![]()
dit voetbal geneuzel word me teveel
Van Marwijk wisselt niet zo super veel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als het niet loopt wisselen
Zidane speelde in 98 ook slecht en in de finale was hij de man
v Persie met Zidane vergelijken gaat wel verquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als het niet loopt wisselen
Zidane speelde in 98 ook slecht en in de finale was hij de man
Dezelfde leeftijd nu ongeveer en Zidane was toen niet zo bekendquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:45 schreef solaire het volgende:
[..]
v Persie met Zidane vergelijken gaat wel ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |