quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:17 schreef friekin_ het volgende:
Dank.Ahhh. Zondag samen wedstrijd kijken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen zaterdag naar Bospop. Zondag kijk ik in Weert met vrienden en vriendliev.
Deze zie ik nu pas. Dank voor het compliment(?)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zo'n grote mond heb ik niet dus jij valt af
Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu mis ik mijn LP's én mijn vriend.
Maar, vanmiddag komt mijn zusje.
Hm, dank je, ik heb een ex die Marijke heetquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Leuk!
Marijke's hebben echt goede smaak, het is nogmaals bewezen
Tis een compliment. Alleen jammer van je hoofd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Deze zie ik nu pas. Dank voor het compliment(?)
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Leuk!
Marijke's hebben echt goede smaak, het is nogmaals bewezen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tis een compliment. Alleen jammer van je hoofd.
[..]
wil je pliesie worden?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef sproetjes het volgende:
FEEST FEEST FEEST
in september heb ik groeps dynamische dagen![]()
thank god niet november.....
begin stiekem toch echt te denken dat ik in januari naar school zou kunnen..... dan ga ik het jaar 2011 beginnen in uniform
daar zit ik nu voor in de sollicitatie procedure jaquote:
ok succes!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daar zit ik nu voor in de sollicitatie procedure javorige week donderdag laatste sollicitatie gesprek gehad, in september nog 2 dagen bikkelen (waar ik echt wel doorkom, hallo, maar alleen t korps waar ik voor solliciteer heeft dat in de selectieprocedure zitten als test) en dan kijken wanneer ik de opleiding in mag, hopelijk januari dus.. (goed dan moet ik nog door de medische keuring en door t antecendenten onderzoek, maar ik ben gezond en heb me altijd netjes gedragen dus)
[..]
lichamelijke conditie is ok. Afkeer doe ik niet zo aan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:53 schreef sproetjes het volgende:
want? jij hebt een slechte lichamelijke conditie en een afkeer tegen de pliesie?
Afkeer van.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:53 schreef sproetjes het volgende:
want? jij hebt een slechte lichamelijke conditie en een afkeer tegen de pliesie?
Ik heb er ook aan zitten denken om in mijn ontwerp een soort van tribute te verwerken. Dan is het nu ook wel de tijd om die te gaan zettenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
En wat si er mis met mijn tribute tattoomisschien geen leeuw maar wel iets wat met het wereldkampioenschap te maken heeft.. kampioensster ofzo
1 meer of minder maakt echt niet. Hopelijk hoor ik snel van mijn tattoo zetter want ik ga een waslijst aan afspraken maken
En morgen kijken voor baan en 3 vaatjes bier opslaan voor zondag
Pruuse tegen die kut spanjolenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:13 schreef Tassiepassie het volgende:
lekker met hondje gewandeld![]()
Nu even Fok!ken en dan noa die Pruuse kieke
Die ene tattoo wat je ooit heb gepost vond ik wel mooi ! heb je daar nog een plaatje van.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan zitten denken om in mijn ontwerp een soort van tribute te verwerken. Dan is het nu ook wel de tijd om die te gaan zetten. Zal hier thuis wel als een verrassing komen
Dat zal deze wel geweest zijn als basis voor het ontwerp:quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die ene tattoo wat je ooit heb gepost vond ik wel mooi ! heb je daar nog een plaatje van.
Leeuwen vind ik zelf eerlijk gezegt niet zo mooi dus ik denk nu aan een kampioensster
Nu nog een plaats op m'n lijf vinden om dat te gaan zetten. Ben daar ook nog steeds niet helemaal uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind dat echt een prachtding
Ik denk echt dat het een heftige wedstrijd gaat worden met veel schwalbes en overtredingen, want daar zijn ze beiden goed inquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pruuse tegen die kut spanjolen
Plaats gnoegquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu nog een plaats op m'n lijf vinden om dat te gaan zetten. Ben daar ook nog steeds niet helemaal uit.
Ja ik ga ook kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het een heftige wedstrijd gaat worden met veel schwalbes en overtredingen, want daar zijn ze beiden goed in
ik hoop al vanaf dat het wk begon op een droomfinale van oranje tegen duitslandquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ga ook kijkenspannend wie onze tegenstander gaat worden. Ik hoop de pruuse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |