Fascinerend hè! Het lijk op een bitchfight in wording waar geen van die mokkels eigenlijk zin in heeft maar die onafwendbaar lijkt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf is er goande hier
Ik ga nog wel even een halve liter ijsthee halen
Ach nee joh, misverstandje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Fascinerend hè! Het lijk op een bitchfight in wording waar geen van die mokkels eigenlijk zin in heeft maar die onafwendbaar lijkt.
Okee, dan weet ik dat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het er maar op dat ik dan niet grappig doe, want als ik iemand echt niet kan uitstaan dan heb ik een verdomd scherpe tong en scherpe vingers...
En dan komt er ook niet af en toe wat vriendelijks tussendoor en zeker geen welgemeend advies, en ik meen dat je dat de laatste tijd meer dan voldoende van mij gehad hebt.
Neehoor, we zijn geen haantjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Fascinerend hè! Het lijk op een bitchfight in wording waar geen van die mokkels eigenlijk zin in heeft maar die onafwendbaar lijkt.
Excuses voor mijn felle reactie. Het was niet heel erg fel bedoeld maar het is best shit als iedereen aan de haal gaat met je lijkt me. Kusjekroel!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:20 schreef beequeen het volgende:
Ok, ik schrok van de felle reacties hier. Een beetje gelijk hadden ze wel dus ik heb ze weggehaald.
Maar iemand dom vinden of niet mogen zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar je zet me ook regelmatig neer (vind ik) als zijnde dom en je bent niet de enige, en dan denk ik idd dat ik niet bepaald populair ben hier.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook goed.
Áls NL de finale wint, moeten we allemaal maar eens een foto van onszelf plaatsen hier die de oranjevreugd uitbeeldt.![]()
Dit kan ook betrekkelijk anoniem, bijvoorbeeld met een oranje slipje over het hoofd, of gebodypaint als huilende Hitler.
Ha, ik ben niet ongesteldquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kunnen al die wijven niet gewoon op dezelfde dag ongesteld worden? Da's wel zo handig
Edit: verkapte tvp
quote:
Ohja, thanks.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Copycat het volgende:
Als dom of dom zijnde.
Een iets minder teer huidje kweken, Mera!
Ik óók niet!quote:
Je schreef het goed Meraquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohja, thanks.
En ik lig er heus niet wakker van hoor, denk het alleen te constateren, dat is al.
Dat dus, dat iemand dom is kan ik wel hebben, dat iemand arrogant is ook wel trouwens, die combinatie scoort bij mij al stukken minder, dat dan wel weerquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar iemand dom vinden of niet mogen zijn twee verschillende dingen
Een oranje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik óók niet!En nee, geen witte broek aan.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar iemand dom vinden of niet mogen zijn twee verschillende dingen
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En men is nog verbaasd ook dat ik dit denk, hè.
Een zwarte, ik heb bijna niets andersquote:
Same herequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een zwarte, ik heb bijna niets anders
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Excuses voor mijn felle reactie. Het was niet heel erg fel bedoeld maar het is best shit als iedereen aan de haal gaat met je lijkt me. Kusjekroel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |